BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony

BIURO RADY

  ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Monika Tarajkowska
tel.: 61 8410-542
III piętro, pok. 322
e-mail: rada@powiat.poznan.pl

Z-ca Dyrektora Wydziału
Karol Cenkier
tel.: 61 8410-743
III piętro, pok. 323
e-mail: rada@powiat.poznan.pl

Pracownicy Wydziału:
tel.: 61 8410-746
tel.: 61 8410-654
III piętro, pok. 323

 

Do zadań Wydziału należą czynności związane z:

1) przygotowywaniem oraz zbieraniem materiałów niezbędnych dla pracy Rady i jej komisji,
2) wykonywaniem administracyjnej obsługi sesji Rady i posiedzeń komisji Rady,
3) prowadzeniem rejestrów uchwał Rady, postanowień i wniosków jej komisji oraz przekazywanie ich Zarządowi, odpowiedzialność za terminowe udzielanie odpowiedzi,
4) prowadzeniem rejestru interpelacji i zapytań radnych,
5) udzielaniem radnym pomocy w wykonywaniu mandatu w zakresie ustalonym przez Radę,
6) prowadzeniem rejestru uchwał prawa miejscowego i porozumień zawartych przez Powiat,
7) w przypadkach określonych przepisami, organizowaniem opiniowania projektów uchwał Rady przez odpowiednie podmioty,
8) czuwaniem nad zabezpieczeniem praw radnych w sprawach wynikających z ochrony stosunku pracy i związanych z wypłatą diet,
9) prowadzeniem rejestru kontroli przeprowadzanych przez Komisję Rewizyjną,
10) wykonywaniem czynności związanych z ogłaszaniem aktów normatywnych,
11) przesyłaniem uchwał Rady, według właściwości do Wojewody lub Regionalnej Izby Obrachunkowej,
12) reklamowaniem od powszechnego obowiązku obrony radnych Powiatu Poznańskiego,
13) opracowaniem i nowelizacją Statutu Powiatu Poznańskiego,
14) rozpatrywanie petycji, złożonych do Rady.

  • autor informacji: Karol Cenkier
    data wytworzenia: 01.03.2009
  • opublikował: Cenkier Karol
    data publikacji: 2003-06-12 12:18
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2016-05-13 08:58

Rejestr zmian

  • 31.08.07; update systemu
  • 17.09.07; dodanie a-mail
  • 18.09.07; korekta edytorska
  • 21.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 22.04.09; korekta
  • 03.12.09 korekta numerów tel
  • 29.03.11; korekta edytorska
  • 28.04.11; przegląd treści
  • zmieniono 2011-05-23 14:57 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2011-05-26 09:33 przez Cenkier Karol: 26.05.2011 r. - korekta edytorska
  • zmieniono 2011-10-07 13:37 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-01-27 08:17 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści informacji
  • zmieniono 2012-01-27 08:18 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-02-28 10:29 przez Cenkier Karol: przegląd treści
  • zmieniono 2012-06-28 14:14 przez Cenkier Karol
  • zmieniono 2012-08-28 12:20 przez Cenkier Karol: przegląd treści
  • zmieniono 2013-06-25 12:49 przez Magdalena Krygier: dodanie adresu
  • zmieniono 2013-06-25 13:52 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-07-08 13:35 przez Cenkier Karol
  • zmieniono 2014-04-01 13:28 przez Cenkier Karol: zmiany wprowadzone w związku ze zmianą Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2015-04-09 11:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2015-04-09 11:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-07 12:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-07 12:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-20 11:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja po zmianie regulaminu
  • zmieniono 2016-05-13 08:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: kontrola danych

« wstecz

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 14053 ostatnia aktualizacja tej strony 2016-05-13 08:58 ostatnia aktualizacja w BIP 2017-09-25 16:30
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.