BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. TRANSPORTU PUBLICZNEGO

ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań

Zbigniew Rusak
tel.: 61 8418-810
e-mail: zbigniew.rusak@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 142

Samodzielne stanowisko ds. transportu publicznego wykonuje zadania związane między innymi z:

1) nadzorowaniem realizacji zintegrowanego planu rozwoju transportowego publicznego,
2) przygotowaniem aktualizacji planu transportowego, wynikające z przyjmowanych przez gminy studiów uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego i mpzp, tworzeniem nowych generatorów ruchu na terenie powiatu, zmian w planach transportowych wyższego rzędu i zmian w strategii rozowoju powiatu,

3) przygotowywaniem sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego, zgodnie z wymaganiami ustawy o publicznym transporcie zbiorowym,
4) koordynowaniem działań promujących transport publiczny na terenie powiatu poznańskiego pomiędzy powiatem, a urzędem marszałkowskim i pomiędzy powiatem a gminami,
5) przygotowywaniem projektów nowych linii komunikacyjnych i rozpisywaniem przetargów na obsługę linii komunikacyjnych wpisanych do planu transportowego,
6) wstępną analizą wniosków składanych przez przedstawicieli gmin wchodzących w skład powiatu poznańskiego o dofinansowanie międzygminnych linii komunikacyjnych, mających istotne znaczenie dla rozwoju powiatu,
7) analizą pobieranych opłat za zatrzymywanie się na przystankach komunikacyjnych, znajdujących się w pasie dróg powiatowych,
8) wspomaganiem rozwoju systemu transportu osób niepełnosprawnych na terenie powiatu poznańskiego,
9) opracowaniem planów wprowadzenia wspólnego systemu informacji pasażerskiej dla gmin i operatów wewnętrznych funkcjonujących na terenie powiatu,
10) koordynowaniem działań w zakresie powiązania linii kolejowych organizowanych przez marszałka województwa i linii autobusowych organizowanych przez gminy w rejonie węzłów przesiadkowych, zlokalizowanych przy drogach powiatowych,
11) udziałem z ramienia powiatu w pracach nad stworzeniem struktury niezależnego organizatora publicznego dla wszystkich gmin powiatu poznańskiego (w przypadku tworzenia porozumień lub związków międzypowiatowych lub wprowadzenia mozliwości tworzenia związków gminno-powiatowych).

  • autor informacji: Magdalena Krygier
    data wytworzenia: 2014-03-18
  • opublikował: Magdalena Krygier
    data publikacji: 2014-04-01 14:16
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2015-07-07 13:26

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 3487 ostatnia aktualizacja tej strony 2015-07-07 13:26 ostatnia aktualizacja w BIP 2017-09-22 14:32
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.