BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.7.2013 z dnia 15.01.2013 r.
STANOWISKO: inspektor ds. administrowania nieruchomościami
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Administrowanie nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu poznańskiego;
2) Koordynowanie i nadzorowanie zatrudnionych przez Starostę administratorów nieruchomości;
3) Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie najemcom opłat z tytułu najmu lokali użytkowych;
4) Wystawianie faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców;
5) Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
6) Zlecanie osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości;
7) Obsługa nieruchomości w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;
8) Sporządzanie umów o dostawy, roboty, bądź usługi związane z realizacją zadań wymienionych wyżej;
9) Prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne w trybie art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych;
10) Udział w komisjach przetargowych;
11) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w trybie art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych;
12) Usuwanie awarii i ich skutków w nieruchomościach;
13) Przekazywanie do windykacji płatności od najemców zalegających z opłatami na drodze postępowania sądowego;
14) Przygotowywanie planów i sprawozdań z realizacji dochodów i wydatków budżetowych w dziale 750, rozdziale 70005.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-832 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
- Wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie, prawo, ekonomia, administracja;
- Znajomość ustaw: Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., nr. 16, poz. 93 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących zawarcia umowy najmu, dzierżawy oraz współwłasności; ustawa o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. , nr 102, poz. 651 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu; ustawa o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1592 ze zm.); ustawa prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów rozdziału 6.-utrzymanie obiektów budowlanych;
- Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku administratora obiektu;
- Obsługa komputera: znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Word-a i Excel-a;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej;
- Studia podyplomowe z gospodarki nieruchomościami;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- Wysoka kultura osobista;
- Komunikatywność;
- Prawo jazdy kategorii B.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV,
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 25.01.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Katarzyna Kowalewskadata publikacji: 2013-01-15 15:11