BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.7.2013 z dnia 15.01.2013 r.

 

STANOWISKO: inspektor ds. administrowania nieruchomościami

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

1) Administrowanie nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu poznańskiego;

2) Koordynowanie i nadzorowanie zatrudnionych przez Starostę administratorów nieruchomości;

3) Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie najemcom opłat z tytułu najmu lokali użytkowych;

4) Wystawianie faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców;

5) Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;

6) Zlecanie osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości;

7) Obsługa nieruchomości w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;

8) Sporządzanie umów o dostawy, roboty, bądź usługi związane z realizacją zadań wymienionych wyżej;

9) Prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne w trybie art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych;

10) Udział w komisjach przetargowych;

11) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w trybie art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych;

12) Usuwanie awarii i ich skutków w nieruchomościach;

13) Przekazywanie do windykacji płatności od najemców zalegających z opłatami na drodze postępowania sądowego;

14) Przygotowywanie planów i sprawozdań z realizacji dochodów i wydatków budżetowych w dziale 750, rozdziale 70005.  
 

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem.

 

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-832 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie, prawo, ekonomia, administracja;
  2.  Znajomość ustaw: Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., nr. 16, poz. 93 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących zawarcia umowy najmu, dzierżawy                         oraz współwłasności; ustawa o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. , nr 102, poz. 651 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu; ustawa o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1592 ze zm.); ustawa prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów rozdziału 6.-utrzymanie obiektów budowlanych;
  3. Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku administratora obiektu;
  4. Obsługa komputera: znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Word-a                 i Excel-a;
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Nieposzlakowana opinia;
  8. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej;
  2. Studia podyplomowe  z gospodarki nieruchomościami;
  3. Umiejętność pracy w zespole;
  4. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
  5. Wysoka kultura osobista;
  6. Komunikatywność;
  7. Prawo jazdy kategorii B.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,

ul. Jackowskiego 18,

60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 25.01.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
  • opublikował: Katarzyna Kowalewska
    data publikacji: 2013-01-15 15:11

drukuj całą stronę

Banery