BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ
 

Oferta: WK. 210.23.2013 z dnia 22.02.2013 r.
 

STANOWISKO: inspektor

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ
 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

       1) Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych o pozwoleniu
       na budowę;
       2) Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających
       pozwolenia na budowę;.
       3) Wydawanie zaświadczeń;
       4) Udzielania informacji o sposobie załatwienia spraw i procedurach stosowanych w Wydziale
       Administracji Architektoniczno-Budowlanej;
       5) Współpraca z ewidencją wydziałową, udzielanie odpowiedzi na wnioski z rejestru
       udostępniania dokumentacji;
       6) Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów;
       7) Wykonywanie innych prac administracyjnych.

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Bezpośredni kontakt z klientem. Praca od 1.04.2013 r.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa;
  2. Minimum trzyletni staż pracy;
  3. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
  4. Znajomość ustawy Prawo budowlane;
  5. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. Nieposzlakowana opinia;
  9. Obywatelstwo polskie.
     

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
  2. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  3. Skrupulatność, komunikatywność;
  4. Umiejętność pracy w zespole.


WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,

ul. Jackowskiego 18,

60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, 
w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 4.03.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu)
z powołaniem numeru oferty.

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2013-02-22 09:15

drukuj całą stronę

Banery