BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

 

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.28.2013 z dnia 8.03.2013 r.

 

STANOWISKO: podinspektor ds. administrowania nieruchomościami

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

  1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
  1. Administrowanie nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu poznańskiego;
  2. Koordynowanie i nadzorowanie zatrudnionych przez Starostę administratorów nieruchomości;
  3. Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie najemcom opłat z tytułu najmu lokali użytkowych;
  4. Wystawianie faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców;
  5. Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
  6. Zlecanie osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości;
  7. Obsługa nieruchomości w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;
  8. Sporządzanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z realizacją zadań wymienionych wyżej;
  9. Prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne w trybie art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych;
  10. Udział w komisjach przetargowych;
  11. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w trybie art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych;
  12. Usuwanie awarii i ich skutków w nieruchomościach;
  13. Przekazywanie do windykacji płatności od najemców zalegających z opłatami na drodze postępowania sądowego;
  14. Przygotowywanie planów i sprawozdań z realizacji dochodów i wydatków budżetowych w dziale 700, rozdziale 70005.

 

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane: zarządzanie, prawo, ekonomia, administracja;
  2. Znajomość ustaw: Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., nr 16, poz. 93 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących zawarcia umowy najmu, dzierżawy  oraz współwłasności; ustawa o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. , nr 102, poz. 651 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu; ustawa o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1592 ze zm.); ustawa prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów rozdziału 6.-utrzymanie obiektów budowlanych;
  3. Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem Worda i Excela);
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. Nieposzlakowana opinia;
  7. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Doświadczenie w pracy na stanowisku administratora obiektu;
  2. Licencja zarządcy nieruchomości;
  3. Umiejętność pracy w zespole;
  4. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
  5. Wysoka kultura osobista;
  6. Komunikatywność;
  7. Prawo jazdy kategorii B.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,

ul. Jackowskiego 18,

60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 18.03.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2013-03-08 14:03
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2013-03-11 10:39

drukuj całą stronę

Banery