BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.37.2013 z dnia  16.04.2013 r.

 

STANOWISKO:   podinspektor

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, REFERAT  GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

  1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

Prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z odpowiednimi przepisami materialnego prawa administracyjnego i kodeksu postępowania administracyjnego, łącznie   z przygotowaniem dokumentu kończącego postępowanie (decyzja, postanowienie, zaświadczenie, zawiadomienie itp.) w zakresie:

- oddawania nieruchomości w trwały zarząd,

- zwrotów nieruchomości oraz zwrotu wypłaconego odszkodowania lub nieruchomości  zamiennej, położonych na terenie Powiatu Poznańskiego,

- wywłaszczania  nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu  terytorialnego,

- ustalania  odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe oraz w trybie przepisów o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych na obszarze Powiatu Poznańskiego i Miasta Poznania  (w sprawach wyznaczonych przez Wojewodę),

- regulacji prawnych nieruchomości objętych reformą rolną.

2. Zależność służbowa:   Kierownik  Referatu  Gospodarki Nieruchomościami

3. Warunki pracy:   Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Znajomość  przepisów ustaw:  ustawa o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.), kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2013 r. poz. 267);
  3. Umiejętność obsługi komputera,  bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office;
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. Nieposzlakowana opinia;
  7. Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

                - doświadczenie zawodowe w administracji lub staż absolwencki;
                - komunikatywność.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia:  26.04.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Violetta Wesołek
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2013-04-16 12:14
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2013-04-16 12:27

drukuj całą stronę

Banery