BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.81.2013 z dnia 19.11.2013 r.

 

STANOWISKO: podinspektor, stanowisko ds. obsługi administracyjno-finansowejzarządzania kryzysowego

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO  I SPRAW OBYWATLESKICH

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

  1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za realizowanie zadań związanych z zapewnieniem funkcjonowania urzędu w sytuacji kryzysowej, nadzorem starosty nad służbami, inspekcjami i strażami, współpracą z powiatową administracją zespoloną i społecznymi organizacjami ratowniczymi, w szczególności:

  1. Obsługą administracyjną Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
  2. Udziałem w zapewnieniu całodobowego przepływu informacji na potrzeby bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego;
  3. Udziałem w realizacji zadań planowania cywilnego;
  4. Obsługą administracyjną spraw z zakresu nadzoru starosty nad powiatowymi służbami;
  5. Utrzymywaniem współpracy ze służbami, inspekcjami i strażami szczebla powiatowego wynikającej z realizacji zadań bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego;
  6. Utrzymywaniem współpracy z instytucjami rządowymi, samorządowymi i pozarządowymi, wynikającej z realizacji zadań bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego;
  7. Realizacją budżetu powiatu z części dotyczącej powiatowych służb, inspekcji i straży;
  8. Prowadzeniem wydziałowej ewidencji wyposażenia i sprzętu, w tym przeznaczonego do działań w sytuacjach kryzysowych;
  9. Udziałem w realizacji zadań wykonywanych przez wydział w zakresie spraw obronnych.
  1. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustaw: o samorządzie powiatowym, o zarządzaniu kryzysowym, o Policji, o Państwowej Straży Pożarnej, o ochronie przeciwpożarowej, o powszechnym obowiązku obrony RP;
  3. Znajomość procedur finansowania powiatowych służb, inspekcji i straży z budżetu powiatu;
  4. Znajomość procedur realizacji zamówień publicznych;
  5. Biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Wora-a i Excel-a);
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. Nieposzlakowana opinia;
  9. Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Preferowane kierunki studiów: bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo publiczne;
  2. Doświadczenie w administracji publicznej;
  3. Umiejętność pracy w zespole;
  4. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
  5. Wysoka kultura osobista;
  6. Odporność na stres;
  7. Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  8. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 29.11.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2013-11-19
  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2013-11-19 13:42
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2013-11-20 08:22

drukuj całą stronę

Banery