BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony

WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY

  ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Aleksandra Waszak 
tel.: 61 8410-574
fax: 61 8480-556
e-mail: aleksandra.waszak@powiat.poznan.pl  
III piętro, pok. 308A

Z-ca Dyrektora Wydziału
Katarzyna Dobrowolska
tel.: 61 8410-554 
e-mail: katarzyna.dobrowolska@powiat.poznan.pl  
III piętro, pok. 309

Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-684
tel. 61 8410-674
tel. 61 8418-824
tel. 61 2228-978
tel. 61 8410-587
tel. 61 8410-687
III piętro, pok. 308



 Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z: 

1. w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:

1) planowaniem i realizacją konserwacji, remontów bieżących pomieszczeń biurowych oraz urządzeń, znajdujących się wewnątrz budynku Starostwa  lub związanych ze Starostwem,
2) realizacją zadań i usług związanych z:
a) utrzymaniem czystości, ochroną mienia, pielęgnacją zieleni,
b) dostawą energii w tym wody i co, konserwacją urządzeń klimatyzacyjnych, elektrycznych, serwisem wind i platform,
3) prowadzeniem dokumentacji z przeglądów technicznych budynku Starostwa,
4) prowadzeniem spraw administrowania budynkiem Starostwa, realizacją umów najmu, dzierżawy, użyczenia itp. dotyczących lokali Starostwa,
5) prowadzeniem spraw związanych z właściwym oznakowaniem budynku  Starostwa,
6) obsługą transportową Starostwa w tym eksploatacją samochodów służbowych,
7) usługą parkingową,
8) zakupem i gospodarką środkami rzeczowymi, materiałami biurowymi, drukami   i formularzami, prasą oraz książkami, ewidencją  wyposażenia należącego do Starostwa,
9) prowadzeniem spraw z zakresu telefonii komórkowej i stacjonarnej,
10) zamawianiem pieczęci oraz prowadzenie ich ewidencji,
11) prowadzeniem ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych,
12) prowadzeniem Powiatowego  Biura Rzeczy Znalezionych,
13) współpracą z Wydziałem Gospodarowania Mieniem w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu Poznańskiego.


 

  • autor informacji: Alina Pindera
    data wytworzenia: 13.03.2008
  • opublikował: Bogacz Aneta
    data publikacji: 2003-07-08 09:21
  • zmodyfikował: Bogacz Aneta
    ostatnia modyfikacja: 2017-11-10 13:03

OFERTA WYNAJMU SAL

  • autor informacji: Łukasz Węglarz
    data wytworzenia: 2013-05-29
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2013-05-29 12:15
  • zmodyfikował: Magdalena Krygier
    ostatnia modyfikacja: 2013-06-12 14:15

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 13857 ostatnia aktualizacja tej strony 2017-11-10 13:03 ostatnia aktualizacja w BIP 2017-11-21 15:09
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.