BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

 

 

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.13.2016 z 26.02.2016 r.

 

STANOWISKO: PODINSPEKTOR

 

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACJI

ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ

 

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  1. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych o pozwoleniu na budowę i przyjmowanie zgłoszeń z projektem;
  2. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;
  3. Wydawanie zaświadczeń;
  4. Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw i procedurach stosowanych w Wydziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej;
  5. Współpraca z ewidencją wydziałową, udzielanie odpowiedzi na wnioski z rejestru udostępniania dokumentacji;
  6. Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów oraz programu: Rejestr Wniosków, Decyzji i Pozwoleń na Budowę i Rejestr Zgłoszeń (system RWDZ);
  7. Realizacja wniosków o udostępnianie danych;
  8. Wykonywanie innych prac administracyjnych.

 

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Znajomość ustawy Prawo budowlane, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
  3. Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  4. Umiejętność biegłej obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office) oraz urządzeń biurowych;
  5. Dobra organizacja pracy;
  6. Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  7. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej;
  8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  10. Nieposzlakowana opinia;
  11. Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
  2. Preferowane wykształcenie: budownictwo, gospodarka przestrzenna;
  3. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  4. Komunikatywność; umiejętność pracy w zespole;
  5. Dokładność.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,

ul. Jackowskiego 18,

60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 7.03.2016 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2016-02-26 13:13

drukuj całą stronę

Banery