BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony

 

- WAŻNE INFORMACJE


  • UWAGA!  Od 1 stycznia 2017 roku zmiana godzin pracy POWIATOWEGO ZESPOŁU DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI:

    poniedziałek :      7:30 - 16:30
    wtorek - piątek:  7:30 - 14:30

    ul. Słowackiego 8 - parter

  • Punkt Potwierdzający Profil Zaufany znajduje się  w PUNKCIE INFORMACYJNYM - patrer, przy głównym wejściu.
         W  celu potwierdzenia Profilu Zaufanego - po zalogowaniu się na stronie ePUAP -
         prosimy o wysłanie elektronicznego wniosku o potwierdzenie Profilu Zaufanego
         za pośrednictwem ww. platformy.  Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie
         Państwo także w zakładce PUNKT POTWIERDZAJĄCY PROFIL ZAUFANY.

         Na wszelkie pytania, w tym zakresie postaramy się również odpowiedzieć na miejscu.

         Serdecznie zapraszamy!
  • opublikował: Bartosz Kurek
    data publikacji: 2016-05-16 16:01
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2017-04-18 09:08


- WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ -

  • -UWAGA- W związku z pojawiającymi się zapytaniami odnośnie Karty Polaka - dodaliśmy na stronie BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO nową zakładkę/baner  - KARTA POLAKA - Znajdziecie tutaj Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące świadczenia pieniężnego dla posiadaczy Karty Polaka (m.in. komu przysługuje świadczenie, gdzie należy złożyć wniosek i jakie dokumenty dostarczyć,  czy porady jak poprawnie wypełnic wniosek).
    Zachęcamy do zapoznania się z ww. zakkładką

  • Zapraszamy Państwa do zapoznania się z PORADNIKIEM KONSUMENTA. Znajduje się on w zakładze RZECZNIK KONSUMENTÓW. W poradniku znajdziecie Państwo między innymi podstawowe zasady reklamacji wadliwych rzeczy, postępowanie przy odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa czy na odległość, ważne terminy obowiązujące w prawie konsumenckim, a także wzory reklamacji wadliwej rzeczy oraz odstąpienia od umowy na odległość. Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia tej zakładki!

  • Wszystkie niezbędne informacje dotyczące spraw związanych z Powiatowym Zespołem do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, a w szczególności informacje w sprawie wydania orzeczenia o niepełnosprawności, znajdują się w zakładce SPRAWY - POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Znajdziecie tam Państwo również druki do pobrania oraz informacje, gdzie należy złożyć odpowiedni wniosek. Zachęcamy do odwiedzenia wyżej wymienionej zakładki.

  • W związku z pytaniami odnośnie programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest -  informujemy, że najważniejsze informacje, zasady, wniosek czy oświadczenia znajdziecie Państwo z zakładce: ŚRODOWISKO - następnie link AZBEST.


  • W zakładce ORGANIZACJE POZARZĄDOWE znajduje się nowa zakładka -POWIATOWA RADA POŻYTKU PUBLICZNEGO- Znajdziecie tam Państwo najważniejsze informacje o jej działaności, skład rady, osoby do kontaktu czy akty prawne, na podstawie których funkcjonuje. Zapraszamy do odwiedzenia nowej podstrony!

  • zachęcamy do zapoznania się z zakładką NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA. Znajdziecie tam Państwo najważniejsze informacje, zasady dotyczące udzielania nieodpłatnych porad prawnych oraz wykaz punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie powiatu poznańskiego!

  • W celu zaoszczędzenia Państwa czasu serdecznie zapraszamy do skorzystania z możliwości internetowego umówienia się na wizytę w naszym urzędzie! Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie Państwo w zakładce
    INTERNETOWA REZERWACJA WIZYT

 

  • opublikował: Bartosz Kurek
    data publikacji: 2016-02-22 12:28
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2017-01-16 09:28

- PUNKT INFORMACYJNY -

Zapraszamy do skorzystania z Punktu Informacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu

 

Jeżeli stawiacie Państwo pierwsze kroki w naszym Urzędzie, szukacie odpowiedzi na pytania związane z funkcjonowaniem Starostwa Powiatowego w Poznaniu, nie wiecie gdzie się skierować, macie Państwo problem z dotarciem do odpowiedniego wydziału - ZAPRASZAMY DO NAS!

Znajdujemy się zarówno w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego przy ul. Jackowskiego 18 (parter - przy głównym wejściu) oraz w budynku przy ul. Słowackiego 8 (parter - pokój 030)

Informacji udzielamy w godzinach:

  • poniedziałek: 9:00 - 16:30
  • wtorek - piątek: 7:30 - 15:00

Jesteśmy dostępni również pod numerami telefonu: 61 8410-500, 61 8410-745 oraz 61 2228-971

Z przyjemnością pomożemy odnaleźć się w urzędowej rzeczywistości.

Zespół informacyjny

 

  • autor informacji: Bartosz Kurek
  • opublikował: Bartosz Kurek
    data publikacji: 2016-05-16 15:59
  • zmodyfikował: Bartosz Kurek
    ostatnia modyfikacja: 2016-05-16 16:07

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 6155 ostatnia aktualizacja tej strony 2017-08-17 11:31 ostatnia aktualizacja w BIP 2017-09-26 14:10
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.