BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony


  ZMIANA ORGANIZACJI RUCHU W REJONIE SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W POZNANIU


!UWAGA! Prace budowlane na terenie dawnej zajezdni tramwajowej przy ulicy Gajowej, wymuszają również zmianę organizacji ruchu w okolicach siedziby Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zmiana ta zostanie wprowadzona w nocy z 15 na 16 lipca 2016 roku.

Dojazd do Starostwa będzie możliwy tylko od strony ulicy Bukowskiej, częścią ulicy Kraszewskiego, co obrazuje niebieska linia na planie.
Zamknięta dla ruchu będzie ulica Kraszewskiego od Szamarzewskiego do Jackowskiego, natomiast od Jackowskiego do Zwierzynieckiej ruch dopuszczony będzie na połowie jezdni. Częściowo zamknięte zostaną także ulice Zwierzyniecka i Sienkiewicza.

Zalecany objazd w stronę Starostwa od ulicy Dąbrowskiego będzie przebiegał ulicami Mickiewicza, Zeylanda i Bukowską, co obrazuje zielona linia na planie.

Prace potrwają około roku a pierwszy etap obejmuje zmiany obowiązujące do połowy września.


 

  • Jak dojechać do Starostwa
    Mapka informacyjna dotycząca remontu ulicy Kraszewskiego

 

- WAŻNE INFORMACJE


  • UWAGA!  Od 1 stycznia 2017 roku zmiana godzin pracy POWIATOWEGO ZESPOŁU DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI:

    poniedziałek :      7:30 - 16:30
    wtorek - piątek:  7:30 - 14:30

    ul. Słowackiego 8 - parter

  • Punkt Potwierdzający Profil Zaufany znajduje się  w PUNKCIE INFORMACYJNYM - patrer, przy głównym wejściu.
         W  celu potwierdzenia Profilu Zaufanego - po zalogowaniu się na stronie ePUAP -
         prosimy o wysłanie elektronicznego wniosku o potwierdzenie Profilu Zaufanego
         za pośrednictwem ww. platformy.  Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie
         Państwo także w zakładce PUNKT POTWIERDZAJĄCY PROFIL ZAUFANY.

         Na wszelkie pytania, w tym zakresie postaramy się również odpowiedzieć na miejscu.

         Serdecznie zapraszamy!
  • opublikował: Bartosz Kurek
    data publikacji: 2016-05-16 16:01
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2017-04-18 09:08


- WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ -

  • -UWAGA- W związku z pojawiającymi się zapytaniami odnośnie Karty Polaka - dodaliśmy na stronie BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO nową zakładkę/baner  - KARTA POLAKA - Znajdziecie tutaj Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące świadczenia pieniężnego dla posiadaczy Karty Polaka (m.in. komu przysługuje świadczenie, gdzie należy złożyć wniosek i jakie dokumenty dostarczyć,  czy porady jak poprawnie wypełnic wniosek).
    Zachęcamy do zapoznania się z ww. zakkładką

  • Zapraszamy Państwa do zapoznania się z PORADNIKIEM KONSUMENTA. Znajduje się on w zakładze RZECZNIK KONSUMENTÓW. W poradniku znajdziecie Państwo między innymi podstawowe zasady reklamacji wadliwych rzeczy, postępowanie przy odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa czy na odległość, ważne terminy obowiązujące w prawie konsumenckim, a także wzory reklamacji wadliwej rzeczy oraz odstąpienia od umowy na odległość. Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia tej zakładki!

  • Wszystkie niezbędne informacje dotyczące spraw związanych z Powiatowym Zespołem do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, a w szczególności informacje w sprawie wydania orzeczenia o niepełnosprawności, znajdują się w zakładce SPRAWY - POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Znajdziecie tam Państwo również druki do pobrania oraz informacje, gdzie należy złożyć odpowiedni wniosek. Zachęcamy do odwiedzenia wyżej wymienionej zakładki.

  • W związku z pytaniami odnośnie programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest -  informujemy, że najważniejsze informacje, zasady, wniosek czy oświadczenia znajdziecie Państwo z zakładce: ŚRODOWISKO - następnie link AZBEST.


  • W zakładce ORGANIZACJE POZARZĄDOWE znajduje się nowa zakładka -POWIATOWA RADA POŻYTKU PUBLICZNEGO- Znajdziecie tam Państwo najważniejsze informacje o jej działaności, skład rady, osoby do kontaktu czy akty prawne, na podstawie których funkcjonuje. Zapraszamy do odwiedzenia nowej podstrony!

  • zachęcamy do zapoznania się z zakładką NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA. Znajdziecie tam Państwo najważniejsze informacje, zasady dotyczące udzielania nieodpłatnych porad prawnych oraz wykaz punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie powiatu poznańskiego!

  • W celu zaoszczędzenia Państwa czasu serdecznie zapraszamy do skorzystania z możliwości internetowego umówienia się na wizytę w naszym urzędzie! Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie Państwo w zakładce
    INTERNETOWA REZERWACJA WIZYT

 

  • opublikował: Bartosz Kurek
    data publikacji: 2016-02-22 12:28
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2017-01-16 09:28

- PUNKT INFORMACYJNY -

Zapraszamy do skorzystania z Punktu Informacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu

 

Jeżeli stawiacie Państwo pierwsze kroki w naszym Urzędzie, szukacie odpowiedzi na pytania związane z funkcjonowaniem Starostwa Powiatowego w Poznaniu, nie wiecie gdzie się skierować, macie Państwo problem z dotarciem do odpowiedniego wydziału - ZAPRASZAMY DO NAS!

Znajdujemy się zarówno w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego przy ul. Jackowskiego 18 (parter - przy głównym wejściu) oraz w budynku przy ul. Słowackiego 8 (parter - pokój 030)

Informacji udzielamy w godzinach:

  • poniedziałek: 9:00 - 16:30
  • wtorek - piątek: 7:30 - 15:00

Jesteśmy dostępni również pod numerami telefonu: 61 8410-500, 61 8410-745 oraz 61 2228-971

Z przyjemnością pomożemy odnaleźć się w urzędowej rzeczywistości.

Zespół informacyjny

 

  • autor informacji: Bartosz Kurek
  • opublikował: Bartosz Kurek
    data publikacji: 2016-05-16 15:59
  • zmodyfikował: Bartosz Kurek
    ostatnia modyfikacja: 2016-05-16 16:07

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 4882 ostatnia aktualizacja tej strony 2017-04-18 09:08 ostatnia aktualizacja w BIP 2017-04-28 15:25
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.