BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony

 

Sprawdzenie stanu załatwienia sprawy -Instrukcja elektronicznego kontaktu z urzędem e-usługi

W celu uzyskania dostępu do Stanu załatwianych spraw należy przy składaniu wniosku poprosić o wygenerowanie internetowego klucza dostępu.
Następnie należy skorzystać z usług platformy peup, która umożliwia wykorzystanie klucza i sprawdzenie przez Internet stanu przyjmowanych spraw. Aby przejść do procesu rejestracji - kliknij tutaj.

Krok pierwszy to rejestracja:

     1. załóż nowe konto
     2. zapoznanie się z treścią regulaminu a następnie jego akceptacja
     3. wypełnienie danych
     4. nadanie użytkownika i hasła 

Po zakończeniu procedury rejestracji i podania adresu e-mail, otrzymamy informację zwrotną z kodem aktywacyjnym. Po otrzymaniu potwierdzenia utworzenia elektronicznej skrzynki peup, na podane konto e-mail; możemy się zalogować potwierdzając pobranie certyfikatu.

Krok drugi. Po zalogowaniu należy wpisać otrzymany wcześniej internetowy klucz dostępu. Serwis umożliwia dostęp do następujących informacji związanych ze sprawą:

- sygnatura sprawy
- dane osoby prowadzącej naszą sprawę
- data rozpoczęcia/zakończenia

*Uwaga! Każda sprawa ma swój odrębny "internetowy klucz dostępu"

  • autor informacji: Dariusz Doliński
    data wytworzenia: 16.10.2009
  • opublikował: Magdalena Krygier
    data publikacji: 2009-10-14 14:26
  • zmodyfikował: Bartosz Kurek
    ostatnia modyfikacja: 2016-02-24 08:19
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2009-11-16 16:42
  • zmodyfikował: Magdalena Krygier
    ostatnia modyfikacja: 2013-02-01 08:38

Tutaj można sprawdzić czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru: 

https://info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

  • autor informacji: Dariusz Doliński
    data wytworzenia: 26.04.2007
  • opublikował: Magdalena Krygier
    data publikacji: 2007-04-26 11:40
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2015-03-05 10:20

Tutaj można sprawdzić czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru: 

https://info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html

  • autor informacji: Dariusz Doliński
    data wytworzenia: 26.04.2007
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2009-04-15 14:23
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2015-03-05 10:19

 


Sposób załatwiania spraw
(informacja o stanie spraw przyjmowanych w Starostwie, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania)

W dziale Sprawy wg wydziałów lub Sprawy wg kategorii znajdują się szczegółowe informacje na temat wymaganych dokumentów (załączników), miejsca, terminu i sposobu załatwienia sprawy.

  • autor informacji: Dariusz Doliński
    data wytworzenia: 25.5.2009
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2009-05-25 14:34
  • zmodyfikował: Bartosz Kurek
    ostatnia modyfikacja: 2016-02-24 08:16

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 3542 ostatnia aktualizacja tej strony 2016-02-24 12:52 ostatnia aktualizacja w BIP 2017-02-27 14:40
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.