BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony

WYDZIAŁ INWESTYCJI I REMONTÓW

  ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań

Dyrektor Wydziału
Romuald Najdek
tel.: 61 8410-708
e-mail: romuald.najdek@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IVp. pok.413

Z-ca Dyrektora Wydziału
Katarzyna Sorge-Krzyżaniak
tel.: 61 8410-584
e-mail: katarzyna.sorge@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IVp. pok.416

Pracownicy Wydziału:
tel.: 61 8410-698
tel.: 61 8418-803
tel.: 61 8410-767
tel.: 61 8410-709
tel.: 61 8410-752
tel.: 61 8410-512
ul. Słowackiego 8, IVp. pok.414, 416


Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:

1) opracowywaniem projektów planów w zakresie zadań inwestycyjnych,

2) kompleksowym przygotowywaniem procesów inwestycyjnych w tym uzyskiwanie decyzji o warunkach zabudowy, koordynowanie wykonania dokumentacji budowlanej, uzyskiwanie decyzji pozwolenia na budowę  oraz kompletowanie dokumentów do wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne w zakresie działań inwestycyjnych finansowanych z budżetu Powiatu,

3) nadzorowaniem i koordynowaniem realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,

4) przygotowywaniem propozycji ewentualnych zmian w planach zadań inwestycyjnych

5) opracowywaniem okresowych, zbiorczych informacji i sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych,

6) inicjowaniem i koordynowaniem inwestycji wspólnych wraz z uzgodnieniami dotyczącymi sposobu finansowania,

7) pełnieniem funkcji inwestora bezpośredniego

8) akceptacją Zarządu Powiatu koncepcji architektoniczno - budowlanych planowanych zadań inwestycyjnych oraz sprawdzaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowych wykonanych w oparciu o zaakceptowane koncepcje

9) sporządzaniem kosztorysów inwestorskich,

10) przekazywaniem do użytkowania wykonanych obiektów inwestycyjnych na rzecz właściwego podmiotu,

11) opiniowaniem celowości i koordynowanie inicjowanych przez mieszkańców Powiatu inwestycji infrastruktury komunalnej, finansowanych częściowo ze środków budżetu Powiatu.

  • autor informacji: Joanna Jaskulska
    data wytworzenia: 12.06.2003
  • opublikował: Jaskulska Joanna
    data publikacji: 2003-06-12 13:32
  • zmodyfikował: Jaskulska Joanna
    ostatnia modyfikacja: 2016-06-28 09:15

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 11127 ostatnia aktualizacja tej strony 2016-06-28 09:15 ostatnia aktualizacja w BIP 2017-08-22 12:50
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.