BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony


UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA O SPŁACIE NALEŻNOŚCI LUB ZAŚWIADCZENIA Z TYTUŁU NIEZALEGANIA Z OPŁATĄ  (FN-02)


WYMAGANE DOKUMENTY

  • Wniosek o wydanie zaświadczenia.

Załączniki - do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Finansów.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Odbiór dokumentów: osobisty w pok. 306.
Na prośbę klienta zaświadczenie może zostać przesłane na adres korspondencyjny.
 


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia.


OPŁATY
W celu wydania zaświadczenia należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta Poznania.
Wpłaty można dokonać także w Kasie Starostwa Powiatowego w Poznaniu (płatność tylko gotówką).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.


TRYB ODWOŁAWCZY
Brak. 


DODATKOWE INFORMACJE
Do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres e-mail: finanse.skarbpanstwa@powiat.poznan.pl oraz w Wydziale Finansów pod numerem:

1. Podinspektor    Kozica Sylwia                tel. 61 8410-565       pok. 306
2. Specjalista         Kaczmarek Natalia       tel. 61 8410-792       pok. 306
3. Inspektor           Śmiełowska Karolina   tel. 61 8410-565       pok. 306


PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r.  poz. 23 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827) .

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2017-05-15

  • autor informacji: Anna Matuszak
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2017-05-15 14:00
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2017-05-25 09:57

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 86 ostatnia aktualizacja tej strony 2017-05-25 09:57 ostatnia aktualizacja w BIP 2017-10-23 15:48
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.