BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

UCHWAŁA Nr 728/2004
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 11 października 2004r.

 

w sprawie: pokrycia kosztów wykonania sztandaru dla Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu.

Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. 01.142.1592 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami: Dz.U.02.23.220,Dz.U.02.62.558, Dz.U.02.113.984, Dz.U.02.200.1688, Dz.U.02.214.1806, Dz.U.03.162.1568, Dz.U.02.153.1271, Dz.U.04.102.1055) i art.13 ust. 3 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 02.7.58 ze zmianami),
Zarząd Powiatu Poznańskiego uchwala co następuje:

§ 1. Przeznacza się kwotę 5,500 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) na pokrycie kosztów wykonania sztandaru dla potrzeb Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu.

§ 2. Środki finansowe określone w § 1 będą stanowiły wydatki budżetu Powiatu Poznańskiego z działu 754, rozdział 75495 (Bezpieczeństwo Publiczne, Pozostała Działalność).

§ 3. Wykonanie Uchwały powierza się Kierownikowi Zespołu Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Starosta - Jan Grabkowski
Wicestarosta Poznański - Marek Woźniak
Członkowie Zarządu:
- Tomasz Łubiński
- Ewa Dalc

Uzasadnienie:
Środki finansowe w kwocie 5,500 zł przeznaczone zostaną na pokrycie kosztów wykonania sztandaru dla Komendy Miejskiej Policji i jest wyrazem trwałego związku Policji z Samorządem Powiatowym.

Wicestarosta Poznański
Marek Woźniak

drukuj ()

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2004-11-29 12:05
  • zmodyfikował: Pieczyński Maciej
    ostatnia modyfikacja: 2011-04-13 13:04

« wstecz

Banery