BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

UCHWAŁA Nr 1236/2005

ZARZADU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 7 listopada 2005r.

 

w sprawie: zatwierdzenia wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
 

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592 ze zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633 ) Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia, co następuje:
 

§ 1. Zatwierdzić wybór firmy "KARSTOL" Stanisław Karbowski ul. Starzyńskiego9, Starogard Gdański w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż mebli biurowych, któa zaoferowała realizację zadania za cenę 20.270,30 zł brutto.
 

§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.
 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 

Wicestarosta Poznański - Tomasz Łubiński

Członek Zarządu – Ewa Dalc
 

Uzasadnienie:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż mebli biurowych złożono 11 ofert:
 

Nr oferty

Nazwa
 

Cena brutto

1

KARSTOL

20.270,30

2

PIONIER MEBLE

22.668,56

3

COMPLEX

28.630,96

4

MIRAND

25.693,20

5

ALBA

36.484,10

6

DOMMAR
 

24.512,24

7

MOD-MEBEL

30.231,60

8

SOWIRO

15.477,00

9

PRIAM

26.386,16

10

JANTOM-MEBEL

24.766,00

11

UNIKAT

26.613,08

 

Oferent nr 3 został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ załączone do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są starsze niż 6 miesięcy.

Oferta nr 8 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ do oferty nie dołączono szczegółowej kalkulacji cenowej wymaganej w siwz.

Wybrano ofertę nr 1.

 

Wicestarosta Poznański
Tomasz Łubiński

drukuj ()

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2005-12-27 12:46
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2011-04-08 14:32

« wstecz

Banery