BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

UCHWAŁA Nr 1323/2006
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 9 stycznia 2006r.

 w sprawie: 1. Przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na projekt, dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Spraw zwanego dalej "SEOD", wraz z niezbędną platformą systemową, bazodanową, sprzętową. 2. Zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Powołania komisji przetargowej. 

 

Na podstawie art.32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 ze zm.) oraz  §21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633) Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia:


§ 1 . Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na projekt, dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Spraw zwanego dalej "SEOD", wraz z niezbędną platformą systemową, bazodanową, sprzętową.


§ 2 . Zatwierdzić specyfikację istotnych warunków zamówienia stanowiącą załącznik do niniejszej Uchwały.


§3
. Powołać komisję przetargową w składzie:

1) Aleksandra Waszak;
2) Anna Matuszak;
3) Małgorzata Radomska;
4) Piotr Springer;
5) Mariusz Strzyżewski;
6) Marek Jóźwiak;
7) Adam Habryło.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Starosta - Jan Grabkowski
Wicestarosta - Tomasz Łubiński
Członek Zarządu - Ewa Dalc 

drukuj ()

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2006-01-17 11:26
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2010-03-26 09:52

« wstecz

Banery