BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


UZYSKANIE STYPENDIUM RADY POWIATU W POZNANIU (WE-01)


WYMAGANE DOKUMENTY

  • Wniosek o Stypendium Rady Powiatu w Poznaniu zgodny ze wzorem zawartym w  "Programie wspierania edukacji
    w powiecie poznańskim".

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Edukacji.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego, parter, pokój 002 lub drogą pocztową.
Odbiór dokumentów: III piętro, pokój 329, wejście D.
Wszelkie informacje w sprawach związanych z udzieleniem stypendium można uzyskać w Wydziale Edukacji
pod numerem tel. 61 8410-570 oraz 61 8410-754.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Uczniowie składają wnioski do dyrektora szkoły w terminie do 20 sierpnia. Dyrektor szkoły opiniuje  wnioski i przekazuje do Starostwa Powiatowego w Poznaniu w terminie do 30 sierpnia danego roku (decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Poznaniu).


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zarząd Powiatu w Poznaniu w oparciu o zestawienie przygotowane na podstawie wniosków złożonych przez dyrektorów szkół, przyznaje stypendium Rady Powiatu w Poznaniu i powiadamia pisemnie o swojej decyzji dyrektorów szkół,
którzy z kolei zawiadamiają zainteresowanych uczniów. W zawiadomieniu dyrektorzy szkół zostaną poinformowani, który uczeń uzyskał stypendium, na jaki okres i w jakiej kwocie.


OPŁATY
Brak.


TRYB ODWOŁAWCZY
Ze względu na charakter zadania - nie przysługuje


DODATKOWE INFORMACJE
Zgodnie z Regulaminem przyznawania Stypendium Rady Powiatu w Poznaniu, zamieszczonym w "Programie wspierania edukacji w powiecie poznańskim":

  1. Stypendium przyznawane jest na okres roku szkolnego, liczonego od września do końca czerwca (10 miesięcy)
    w kwocie 300 zł netto miesięcznie.
  2. Ubiegać się mogą o nie uczniowie szkół, w których nauka kończy się egzaminem maturalnym, prowadzonych przez Powiat Poznański.
  3. Warunkiem koniecznym do otrzymania stypendium jest uzyskanie średniej ocen w poprzednim roku nauki w szkole prowadzonej przez Powiat Poznański,  równej co najmniej 5,0.
  4. Uczeń, któremu przyznano stypendium, traci prawo do jego wypłaty z końcem miesiąca, w którym zaprzestał pobierania nauki w szkole prowadzonej przez Powiat Poznański. Dyrektor szkoły jest zobowiązany
    do niezwłocznego powiadomienia organu prowadzącego o takiej sytuacji i zwrotu niewykorzystanej części kwoty przeznaczonej na ten cel.

PODSTAWA PRAWNA

  • Art.12 pkt 10a i 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe.
  • Art. 90 t ust.1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.
  • Uchwała Nr XXIX/281/IV/2013 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 27 czerwca 2013 r. w sprawie przyjęcia Programu wspierania edukacji w powiecie poznańskim.
  • Uchwała Nr XXIX/282/IV/2013 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 27 czerwca 2013 r. w sprawie: uchwalenia zasad realizacji Programu wspierania edukacji w powiecie poznańskim.
  • Uchwała Nr XXXIX/517/VI/2022 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 27 kwietnia 2022 r. w sprawie: zmiany Uchwały
    Nr XXIX/281/IV/2013 Rady Powiatu w Poznaniu  w sprawie przyjęcia Programu wspierania edukacji w powiecie poznańskim.
  • Uchwała Nr XXXIX/518/VI/2022 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 27 kwietnia 2022 r. w sprawie: zmiany Uchwały
    Nr XXIX/282/IV/2013 Rady Powiatu w Poznaniu w sprawie: uchwalenia zasad realizacji Programu wspierania edukacji w powiecie poznańskim.
  • Uchwała Nr LIII/704/VI/2023 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie: zmiany Uchwały
    Nr XXIX/282/IV/2013 Rady Powiatu w Poznaniu w sprawie: uchwalenia zasad realizacji Programu wspierania edukacji w powiecie poznańskim.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2023-10-20

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Przybylska
    data wytworzenia: 2006-07-20
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2006-07-20 11:19
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-10-20 13:30

Rejestr zmian

  • 04.08.06; Dariusz Doliński - korekta edytorska
  • 07.08.06; Dariusz Doliński - dodanie symbolu karty
  • 20.10.06; dodanie przekierowania do Uchwały Rady
  • 21.08.07; dodanie autora informacji
  • 11.10.07; korekta edytorska
  • 11.02.08; dodanie bezpośredniego przekierowania - Uchwała Nr XXXII/309/II/2005
  • 10.06.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 21.08.08; korekta przekierowania
  • 07.07.09; aktualizacja treści informacji
  • 17.11.09; aktualizacja treści informacji
  • 01.02.10; aktualizacja treści informacji
  • 16.04.10; korekta w wybieraniu numeru połączenia telefonicznego
  • 25.06.10; zmiana kodu karty
  • 05.11.10; aktualizacja treści informacji
  • 15.02.11; korekta tytułu
  • zmieniono 2012-12-08 08:41 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-12-08 08:45 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-12-08 08:47 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-12-08 09:12 przez Administrator Systemu: aktualizacja informacji
  • zmieniono 2013-06-07 13:30 przez Magdalena Krygier: aktualizacja publikatora
  • zmieniono 2013-06-07 13:31 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-09-12 13:28 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2013-09-12 13:41 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-11-21 09:46 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2016-03-29 13:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja podstawy prawnej
  • zmieniono 2016-09-27 12:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-11-07 15:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-02-21 14:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-10-23 15:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-12-06 14:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-04-10 13:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja podstawy prawnej
  • zmieniono 2019-05-16 14:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-03-12 12:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-02 11:35 przez Agata Poleska : korekta edytorska
  • zmieniono 2022-07-05 12:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-07-05 12:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-07-05 12:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-07-05 12:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-07-06 10:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-08-03 09:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-10-18 09:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-10-18 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-10-18 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-10-20 13:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2023-10-20 13:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

« wstecz

Banery