BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


 REJESTRACJA JACHTÓW I INNYCH JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH O DŁUGOŚCI DO 24 M (WŚ-03)


 WYMAGANE DOKUMENTY

  • Wniosek o rejestrację złożony przez właściciela lub współwłaściciela jednostki pływającej albo pełnomocnika.

 Załączniki:

  • dowód uiszczenia opłaty za rozpatrzenie wniosku o rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego,
  • w przypadku udzielenia pełnomocnictwa – jego oryginał lub urzędowo poświadczony odpis wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej,
  • dokumenty wymienione w § 5 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 17 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.

Szczegółowe informacje w sprawie rejestracji dostępne tutaj: https://www.bip.powiat.poznan.pl/4922,reja24

Uwaga:

  1. Jeżeli jednostka pływająca jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy współwłaściciel, przedkładając pełnomocnictwo do działania w imieniu pozostałych współwłaścicieli.
  2. Rejestr jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m jest prowadzony w systemie teleinformatycznym – REJA24.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, II piętro, pokój 225.
Złożenie dokumentów:

  • w postaci elektronicznej – za pomocą Systemu REJA24 https://interesant.reja24.gov.pl,
  • w postaci papierowej – osobiście przez wnioskodawcę albo pełnomocnika, pokój 225.

Odbiór dokumentów: osobiście przez wnioskodawcę albo pełnomocnika, II piętro, pokój 225.

W przypadku wniosku złożonego elektronicznie, przed odbiorem dokumentu rejestracyjnego należy okazać oryginały dokumentów, których odwzorowania cyfrowe zostały załączone do wniosku.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wpisanie jednostki pływającej do rejestru - do 30 dni, licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku o rejestrację.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wpisanie jednostki pływającej do rejestru i wydanie dokumentu rejestracyjnego.


OPŁATY

Opłata w wysokości 80 zł za rozpatrzenie wniosku o:

  • rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego,
  • zmianę danych w rejestrze i wydanie dokumentu rejestracyjnego,
  • wydanie wtórnika dokumentu rejestracyjnego,

może być wnoszona kartą płatniczą we wpłatomacie w Wydziale Komunikacji i Transportu lub przelewem na rachunek bankowy:

nazwa odbiorcy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, nr konta: 77 1030 1247 0000 0000 3491 6241.

W przypadku nieuwzględnienia wniosku, opłata nie podlega zwrotowi lub ponownemu wykorzystaniu.

Opłata skarbowa w wysokości 17 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, wnoszone przelewem na rachunek bankowy: Miasto Poznań, Wydział Finansowy,
Oddział Pozostałych Dochodów Podatkowych i Niepodatkowych ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań
konto PKO Bank Polski S. A. 94 1020 4027 0000 1602 1262 0763


TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji o odmowie wpisania jednostki pływającej do rejestru stronie przysługuje odwołanie do Ministra Infrastruktury, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.


DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje udzielane są w pokoju 225 – II piętro, tel.: 61 8410-750, 61 8410-579.


PODSTAWA PRAWNA

  • ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
  • rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 17 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2023-02-14

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Sibila
    data wytworzenia: 2022-02-15
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2006-07-24 14:36
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-10-20 09:12

Rejestr zmian

  • 24.07.06; dodanie treści informacji
  • 25.07.06; linia pozioma
  • 07.08.06; dodanie symbolu karty
  • 28.06.07; aktualizacja informacji
  • 14.01.08; zmiana numeru konta - opłaty
  • 29.02.08; zmiany organizacyjne Wydziału
  • 18.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 08.07.09; aktualizacja informacji
  • 30.04.10; korekta wybierania numeru kierunkowego
  • 12.07.10; aktualizacja treści informacji
  • 02.08.10; aktualizacja informacji - zmiana rachunku bankowego opłaty skarbowej
  • zmieniono 2012-04-11 10:49 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-04-11 10:50 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-10-29 09:17 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
  • zmieniono 2013-12-09 10:50 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-12-15 14:30 przez Agata Tomaszewska : zmiana numeru rachunku bankowego opłaty skarbowej
  • zmieniono 2015-01-02 12:28 przez Agata Tomaszewska : korekta:zmiana nr
  • zmieniono 2015-01-05 10:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja numeru konta bankowego
  • zmieniono 2015-03-06 14:20 przez Kurek Bartosz: aktualizacja treści w rubryce: Wymagane dokumenty
  • zmieniono 2015-10-15 09:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-07-20 09:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-01-23 12:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-03-16 14:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-04-16 13:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-08-03 13:24 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-08-09 13:55 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-01-11 13:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-09-12 13:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-12-30 15:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-01-23 13:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-03-12 10:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-03-12 10:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-07-30 14:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-02-15 08:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-02-15 08:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-02-15 08:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-02-15 08:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-04-05 10:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-04-05 10:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-02-14 13:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2023-03-28 09:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja numeru pokoju
  • zmieniono 2023-08-01 08:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-01 08:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-01 09:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-08-01 09:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-10-20 09:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

« wstecz

Banery