BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM

ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań

Dyrektor Wydziału:
Hanna Kwiatkowska
tel. 61 8418-804
e-mail: hanna.kwiatkowska@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 419

Zastępca Dyrektora Wydziału:
Joanna Śmigiel

tel. 61 8410-697
e-mail: joanna.smigiel@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 408

Pracownicy Wydziału:

IV piętro, pok. 420 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 8410-725

IV piętro, pok. 408 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 8410-707
tel. 61 8410-697
tel. 61 8418-846

IV piętro, pok. 421 - Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

tel. 61 8410-643

tel. 61 2228-853
tel. 61 8410-766

tel. 61 8418-847

Do zadań Wydziału Gospodarowania Mieniem "ZN" należą czynności związane między innymi z:

1. w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa i Powiatu Poznańskiego:

  1. zapewnieniem właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości,
  2. zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości,
  3. rozliczaniem kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie opłat z tytułu udostępniania nieruchomości z zasobu,
  4. wystawianiem faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców,
  5. prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
  6. zlecaniem osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego,
  7. zapewnieniem dostawy usług zewnętrznych do nieruchomości w szczególności dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci, zapewnienie usług serwisowych przez wyspecjalizowane jednostki dla urządzeń technicznych stałego nadzoru,
  8. sporządzaniem umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z realizacją zadań wydziału, kontrola prawidłowości wykonania tych umów,
  9. ubezpieczeniem majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Poznańskiego i podległych jednostek organizacyjnych,
  10. prowadzeniem wykazu lokali użytkowych i mieszkalnych oraz najemców nieruchomości komercyjnych i mieszkalnych,
  11. przekazywaniem do windykacji należności z tytułu opłat za udostępnianie nieruchomości
    z zasobu oraz z tytułu opłat niezależnych od właściciela,
  12. usuwaniem awarii i ich skutków w nieruchomościach,
  13. współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego,
  14. zlecaniem osobom trzecim, wykonania usługi polegającej na usunięciu drzew i krzewów oraz kontrolą prawidłowości wykonania umowy,

2. dokonywaniem z zastrzeżeniem § 38 pkt 1 Regulaminu obrotu nieruchomościami, w szczególności:

  1. w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Skarbu Państwa,
  2. w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Powiatu Poznańskiego (z wyłączeniem spraw dotyczących dróg powiatowych),

3. przygotowaniem materiałów celem sporządzania informacji o stanie mienia powiatowego zgodnie z ustawą o finansach publicznych,

4. sporządzaniem planów wykorzystania zasobu nieruchomości Powiatu Poznańskiego wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,

5. sporządzaniem sprawozdania rocznego z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,

6. współpracą z Wydziałem Administracyjnym w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu Poznańskiego.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Hadrych Elżbieta
    data wytworzenia: 2009-10-16
  • opublikował: Hadrych Elżbieta
    data publikacji: 2009-03-27 11:30
  • zmodyfikował: Hadrych Elżbieta
    ostatnia modyfikacja: 2024-01-02 12:51

Rejestr zmian

  • 02.11.09; uaktualniono stronę
  • 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
  • 01.02.10; aktualizacja informacji
  • 15.02.10; aktualizacja informacji
  • 25.02.10; korekta
  • 08.03.10 dodanie kodu pocztowego
  • 23.04.10; aktualizacja informacji
  • 11.05.10; aktualizacja informacji
  • 07.06.10; aktualizacja informacji
  • 22.06.10; korekta
  • 1.07.10; aktualizacja informacji
  • 6.08.10; aktualizacja informacji
  • 3.09.10; aktualizacja informacji
  • 5.10.10; aktualizacja informacji
  • 2.11.10; aktualizacja informacji
  • 15.11.10; korekta adresu email
  • 1.12.10; aktualizacja informacji
  • 1.01.11; aktualizacja informacji
  • 18.01.11; korekta
  • 3.02.11; aktualizacja informacji
  • 1.03.11; aktualizacja informacji
  • 5.04.11; aktualizacja informacji
  • 2.05.11; aktualizacja informacji
  • zmieniono 2011-05-17 14:18 przez Hadrych Elżbieta: 17.05.2011; aktualizacja danych
  • zmieniono 2011-05-20 11:58 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2011-05-20 13:21 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2011-05-20 13:37 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2011-06-01 08:58 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2011-07-05 10:58 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2011-07-05 11:04 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2011-09-27 12:53 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2011-10-25 13:23 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2011-12-01 10:40 przez Hadrych Elżbieta: kontrola zapisu
  • zmieniono 2011-12-08 14:40 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-02-01 09:08 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-03-15 14:33 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2012-03-15 14:34 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2012-03-15 14:39 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2012-03-15 14:39 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2012-04-16 16:40 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-05-14 08:48 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-07-24 13:17 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-09-07 11:27 przez Administrator Systemu: dodanie elementu graficznego
  • zmieniono 2012-09-13 11:16 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-11-30 09:17 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2013-06-27 13:01 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2014-02-21 10:46 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 10:47 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2014-02-21 10:49 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:06 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:08 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:10 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:29 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:31 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2014-02-21 11:33 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:35 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:36 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2014-03-11 13:41 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-03-11 13:43 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2014-05-20 13:33 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2014-06-25 11:38 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-07-24 11:57 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-09-02 15:02 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-09-30 14:27 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-10-31 08:29 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2014-11-27 09:21 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści.
  • zmieniono 2015-01-29 11:18 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-03-02 14:49 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-04-14 08:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-04-14 08:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-04-14 08:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-07 13:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-15 14:51 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2015-07-15 14:54 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2015-07-21 08:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2015-07-21 08:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-21 08:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-05 11:54 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-09-07 08:28 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2015-09-30 10:26 przez Hadrych Elżbieta: przegląd danych
  • zmieniono 2016-02-01 13:38 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2016-04-20 10:45 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2016-04-20 10:50 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2016-08-10 12:53 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-08-30 14:05 przez Hadrych Elżbieta: Przegląd treści
  • zmieniono 2017-01-05 13:42 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2017-03-29 15:14 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-07-19 13:45 przez Hadrych Elżbieta: przegląd danych
  • zmieniono 2017-07-19 13:51 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2018-01-25 12:04 przez Hadrych Elżbieta: edycja zapisów po zmianie Regulaminu Organizacyjnego
  • zmieniono 2018-02-02 09:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-03-15 09:21 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2018-09-21 09:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-09-21 09:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-09-21 09:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-03-29 09:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: edycja danych
  • zmieniono 2019-04-23 13:47 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2019-04-23 13:52 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2019-11-28 13:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-01-13 11:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja ze względu na nowy regulamin organizacyjny
  • zmieniono 2020-06-15 15:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-10-27 08:41 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-03-02 08:29 przez Agata Poleska : korekta czcionki
  • zmieniono 2021-08-16 14:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2022-01-25 09:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2023-09-05 09:42 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-09-05 10:19 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2024-01-02 12:51 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych

« wstecz

Banery