BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


PRZYJĘCIE ZGŁOSZENIA INSTALACJI, Z KTÓREJ EMISJA NIE WYMAGA POZWOLENIA, MOGĄCEJ NEGATYWNIE ODDZIAŁYWAĆ NA ŚRODOWISKO Z UWAGI NA WPROWADZANIE GAZÓW
I/LUB PYŁÓW DO POWIETRZA (WŚ-09)


 WYMAGANE DOKUMENTY

Zgłoszenie – spełniające wymagania określone w art. 152 ust 2, 2b i 2c ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.

Załączniki: wymienione w informacji o zawartości zgłoszenia.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - jego oryginał wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Referat ds. Ochrony Powietrza, Wód i Edukacji Ekologicznej.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracownika - II piętro,
pok. 207 tel. 61 2269-211


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
30 dni.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Przyjęcie zgłoszenia lub decyzja o wniesieniu sprzeciwu do złożonego zgłoszenia.

Do rozpoczęcia eksploatacji instalacji można przystąpić jeżeli organ w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji. 


OPŁATY

Opłata skarbowa w wysokości 120,00 zł za przyjęcie zgłoszenia instalacji oraz 17,00 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii, płatna przelewem na rachunek bankowy:
Miasto Poznań, Wydział Finansowy,Oddział Pozostałych Dochodów Podatkowych i Niepodatkowych,
ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań;
konto PKO Bank Polski S.A.
94 1020 4027 0000 1602 1262 0763


TRYB ODWOŁAWCZY

W przypadku wydania decyzji o wniesieniu sprzeciwu, stronie przysługuje odwołanie od tej decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Poznańskiego, w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji. 


DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje udzielane są przez pracownika - II piętro, pok. 207, tel. 61 2269-211.


PODSTAWA PRAWNA

  • Art.152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
  • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia.
  • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia.
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2024-01-03

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Sibila
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2010-07-14 14:29
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-01-03 14:51

Rejestr zmian

  • 16.07.10; korekta
  • 02.08.10; aktualizacja informacji - zmiana rachunku bankowego opłaty skarbowej
  • 19.10.10; korekta
  • 28.02.11; aktualizacja treści, wynikająca ze zmian w przepisach
  • zmieniono 2012-01-12 08:11 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści informacji
  • zmieniono 2012-01-12 14:12 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-04-11 10:54 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2013-10-29 11:12 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
  • zmieniono 2013-12-09 11:11 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-12-15 14:36 przez Agata Tomaszewska : zmiana numeru rachunku bankowego opłaty skarbowej
  • zmieniono 2015-01-02 12:34 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-01-02 13:50 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-09-22 12:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-10-15 12:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-07-05 12:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-10-04 09:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta numeru telefonu
  • zmieniono 2016-10-05 08:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-05-16 12:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-01-23 13:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-08-03 13:56 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-08-09 13:58 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-01-11 13:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-12-30 15:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-03-12 11:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-02 10:09 przez Agata Poleska : dodanie wielkości plików
  • zmieniono 2021-09-03 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-04-05 10:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2023-08-01 09:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-10-20 09:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-01-03 14:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja

« wstecz

Banery