BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


PRZYJĘCIE ZGŁOSZENIA INSTALACJI WYTWARZAJĄCYCH POLA ELEKTROMAGNETYCZNE (WŚ-10)


 WYMAGANE DOKUMENTY

Zgłoszenie – spełniające wymagania określone w art. 152 ust. 2 ustawy Prawo Ochrony Środowiska.

Załączniki:

  • oryginał pełnomocnictwa lub  poświadczony urzędowo odpis pełnomocnictwa w przypadku, gdy prowadzący instalacje reprezentowany jest przez pełnomocnika,
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Referat ds. Gospodarki Odpadami i Środowiska.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników - II piętro,
pok. 207 tel. 61 8410-541, 61 8410-547, 61 8410-509.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
30 dni.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia o braku podstaw o wniesieniu sprzeciwu lub decyzji o wniesieniu sprzeciwu do złożonego zgłoszenia.

Do rozpoczęcia eksploatacji instalacji można przystąpić jeżeli organ w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia
nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji lub przed upływem ww. terminu od dnia wydania zaświadczenia o braku podstaw
do wniesienia sprzeciwu do złożonego zgłoszenia. 


OPŁATY

Opłata skarbowa w wysokości 120,00 zł za przyjęcie zgłoszenia instalacji, płatna przelewem na rachunek bankowy:
Miasto Poznań, Wydział Finansowy,
Oddział  Pozostałych Dochodów  Podatkowych  i Niepodatkowych,
ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań;
konto PKO Bank Polski S.A.
94 1020 4027 0000 1602 1262 0763
tytułem: zgłoszenie instalacji ... (podać nazwę i lokalizację instalacji)


TRYB ODWOŁAWCZY

W przypadku wydania decyzji o wniesieniu sprzeciwu, stronie przysługuje odwołanie od tej decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Poznańskiego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji. 


DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje udzielane są przez pracownika - II piętro, pok. 207,
tel. 61 8410- 541, 61 8410-547, 61 8410-509, 61 8410-580.


PODSTAWA PRAWNA

  • Art.152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
  • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia.
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2022-04-05

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2011-02-28 13:13
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-10-20 09:36

Rejestr zmian

  • zmieniono 2012-04-20 11:29 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-04-20 11:30 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-12-11 08:44 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-12-15 14:54 przez Agata Tomaszewska : zmiana numeru rachunku bankowego opłaty skarbowej
  • zmieniono 2014-12-15 15:00 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-01-02 12:54 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-01-02 13:57 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-01-02 13:57 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-01-07 08:06 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-09-22 12:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-10-15 12:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-07-05 12:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-01-16 13:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-03-20 10:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-05-16 12:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-08-03 13:58 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-08-09 13:58 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-01-14 12:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-10-31 10:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-12-30 15:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-03-12 11:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-02 10:17 przez Agata Poleska : dodanie wielkości plików
  • zmieniono 2021-09-03 09:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-04-05 10:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2023-08-01 10:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-10-20 09:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

« wstecz

Banery