BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

WYDZIAŁ FINANSÓW

ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Anna Matuszak
tel. 61 8410-566
e-mail: anna.matuszak@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 305

Zastępca Dyrektora Wydziału
Anna Lachowicz

tel. 61 8410-785
e-mail: anna.lachowicz@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 305

Pracownicy Wydziału:
tel.
61 8410-785
III piętro, pok. 305, 305a, 306

Do zadań Wydziału Finansów "FN" należą czynności związane między innymi z prowadzeniem obsługi finansowo-księgowej Starostwa Powiatowego w Poznaniu:

  1. prowadzeniem ewidencji dochodów i wydatków budżetowych Starostwa,
  2. prowadzeniem ewidencji i pobieraniem wybranych dochodów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz dochodów Skarbu Państwa,
  3. prowadzeniem ewidencji pozabilansowej w zakresie realizacji zadań wynikających z odrębnych przepisów,
  4. windykacją należności Powiatu, Skarbu Państwa oraz innych należności, na podstawie odrębnych przepisów,
  5. prowadzeniem ewidencji i sprawozdawczości dotyczącej Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  6. współdziałaniem z bankami, izbami administracji skarbowej i innymi organizacjami,
  7. opracowywaniem projektów przepisów wewnętrznych, dotyczących prowadzenia rachunkowości i ochrony wartości pieniężnych,
  8. przygotowaniem zasad prowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji,
  9. prowadzeniem obsługi księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  10. opracowaniem projektu instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych, polityki rachunkowości i nadzorowaniem jej przestrzegania,
  11. prowadzeniem obsługi finansowo-księgowej projektów, realizowanych z udziałem środków zewnętrznych, w tym, o których mowa w art. 5 ust. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych,
  12. sporządzaniem w imieniu Powiatu Poznańskiego deklaracji podatkowej i innych sprawozdań i zestawień, wymaganych odrębnymi przepisami, w tym na podstawie danych cząstkowych otrzymanych z jednostek podległych Powiatowi Poznańskiemu.

 

  Zobacz także:
 ⇒ Budżet
 ⇒ SPRAWY
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Smolińska
    data wytworzenia: 2009-12-01
  • opublikował: Smolińska Joanna
    data publikacji: 2003-06-12 14:00
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-02-02 09:44

Rejestr zmian

  • 29.12.03; dodanie właściciela obiektu
  • 14.09.07; dodanie adresu e-mail Dyrektora Wydziału
  • 17.09.07; korekta edytorska
  • 18.09.07; dodanie nazwy obiektu
  • 14.02.08; zmiana numeru pokoju
  • 21.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 24.04.09; korekta
  • 23.11.09; korekta
  • 03.12.09 korekta numerów tel
  • 28.01.2010; aktualizacja strony
  • 12.03.2010; aktualizacja strony
  • 10.05.2010; aktualizacja strony
  • 24.06.2010; korekta
  • 29.09.2010; aktualizacja
  • 26.11.2010; aktualizacja
  • 17.01.2011; aktualizacja
  • 28.02.2011; aktualizacja strony
  • 29.03.2011; korekta
  • 28.04.2011;aktualizacja
  • zmieniono 2011-05-20 08:22 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści
  • zmieniono 2011-05-20 13:08 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2011-05-20 13:48 przez Smolińska Joanna: kontrola danych
  • zmieniono 2011-06-06 16:17 przez Smolińska Joanna
  • zmieniono 2011-06-28 11:33 przez Smolińska Joanna
  • zmieniono 2011-09-28 13:05 przez Smolińska Joanna
  • zmieniono 2011-10-27 12:44 przez Smolińska Joanna: 27.10.2011r.korekta edytorska
  • zmieniono 2011-12-23 14:11 przez Smolińska Joanna
  • zmieniono 2012-06-26 10:55 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
  • zmieniono 2012-08-13 12:29 przez Administrator Systemu: zmiana przekierowania "Zobacz także"
  • zmieniono 2012-10-22 09:24 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
  • zmieniono 2012-12-05 12:05 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
  • zmieniono 2013-01-29 12:54 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
  • zmieniono 2013-04-02 12:19 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
  • zmieniono 2013-06-07 14:13 przez Smolińska Joanna
  • zmieniono 2013-06-26 08:26 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2013-10-01 12:57 przez Smolińska Joanna: 01.10.2013r. przegląd treści
  • zmieniono 2013-12-30 13:05 przez Smolińska Joanna: przegląd treści 30.12.2013
  • zmieniono 2014-04-10 07:44 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2014-04-29 11:45 przez Smolińska Joanna: 29.04.2014r. przegląd treści
  • zmieniono 2014-05-29 13:53 przez Smolińska Joanna: 29.05.2014 przegląd treści
  • zmieniono 2014-06-24 12:58 przez Smolińska Joanna: 24.06.2014; przegląd treści
  • zmieniono 2014-08-06 14:47 przez Smolińska Joanna: 06.08.2014r. przegląd treści
  • zmieniono 2014-08-28 14:02 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
  • zmieniono 2014-10-31 15:03 przez Smolińska Joanna: 31.10.2014r. przegląd treści
  • zmieniono 2015-04-10 11:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-04-10 11:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-07 12:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-10 11:27 przez Smolińska Joanna: korekta treści
  • zmieniono 2016-01-27 12:31 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
  • zmieniono 2018-02-01 10:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-10-11 12:53 przez Bartosz Kurek : aktualizacja
  • zmieniono 2018-10-12 13:00 przez Smolińska Joanna
  • zmieniono 2019-03-27 14:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: edycja danych
  • zmieniono 2019-11-26 13:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-11-26 13:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-01-10 10:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2020-10-27 08:12 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-02-25 11:50 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-02-25 11:57 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-08-12 12:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2022-01-21 11:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2023-08-22 13:51 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-08-22 14:25 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-09-07 09:21 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2024-02-02 09:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

« wstecz

Banery