STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 1110-26/10 z dnia 30 lipca 2010 r.
STANOWISKO: PODINSPEKTOR ds. zwrotów nieruchomości
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości, a w szczególności wyczerpujące zbieranie materiału dowodowego;
2) Przeprowadzanie rozpraw administracyjnych;
3) Przeprowadzanie oględzin nieruchomości;
4) Przesłuchiwanie świadków w toku postępowania administracyjnego;
5) Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych.
2. Zależność służbowa: Zastępca Dyrektora Wydziału Nieruchomości
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
1. Wykształcenie wyższe;
2. Znajomość przepisów ustaw: ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ogólnych oraz działu III, rozdziału 6 dot. zwrotów
Nieruchomości (Dz. U. 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm.);
3. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących wydawania decyzji administracyjnych (Dz. U. 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.);
4. Umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office);
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIE KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Umiejętność badania ksiąg wieczystych;
2. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub min. półroczny staż absolwencki w administracji publicznej.
3. Komunikatywność
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV;
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 09.08.2010 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.