STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.22.2013 z dnia 22.02.2013 r.
STANOWISKO: inspektor ds. ewidencji
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Prowadzenie ewidencji akt wydziału;
2) Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie akt wydziału;
3) Udostępnianie i wypożyczanie pracownikom przechowywanej dokumentacji;
4) Ewidencjonowanie przechowywanej dokumentacji z lat ubiegłych;
5) Prowadzenie rejestru pomiarów wilgotności i temperatury w pomieszczeniach
magazynowych;
6) Współpraca z archiwum zakładowym;
7) Realizacja wniosków o udostępnienie danych.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Zapewnione stanowisko komputerowe, odzież ochronna, wózek do przewożenia akt.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
WYMAGANE DOKUMENTY:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 4.03.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu)
z powołaniem numeru oferty.