BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 832/2005
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 3 stycznia 2005r.
w sprawie: Wprowadzenia zmian do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej dla potrzeb Powiatu Poznańskiego.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik m 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielko Nr 30, poz. 633)
Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia co następuje:
§ 1. Wprowadzić zmiany do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej dotyczące ilości zamawianych tablic zgodnie z załączonym do niniejszej Uchwały zestawieniem.
§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.
§ 3.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta Poznański - Jan Grabkowski
Wicestarosta Poznański – Marek Woźniak
Członek Zarządu: - Tomasz Łubiński
Uzasadnienie:
Zmiana w siwz na dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej dla potrzeb Powiatu Poznańskiego dotyczy 6 pozycji:
pozycja |
było |
zmiana |
Tablice samochodowe |
20.000 sztuk |
39.200 sztuk |
zwyczajne/jedno- |
|
|
dwurzędowe |
|
|
Tablice motocyklowe |
1.500 sztuk |
1.450 sztuk |
zwyczajne |
|
|
Tablice jedno- i dwurzędowe |
2.000 sztuk |
1.800 sztuk |
na przyczepy |
|
|
Tablice samochodowe |
60 sztuk |
40 sztuk |
indywidualne |
|
|
Tablice motocyklowe |
10 sztuk |
5 sztuk |
indywidualne |
|
|
Tablice badawcze |
10 sztuk |
5 sztuk |
Szacunkowa wartość zamówienia po zmianach - 940.121,00 zł
Pozostałe zapisy siwz pozostają bez zmian.
Starosta Poznański
Jan Grabkowski
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-01-10 13:53
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-04-18 13:05