BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

UCHWAŁA NR 854/2005

ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO

z dnia 24 stycznia 2005r.


w sprawie: nieodpłatnego przekazania sprzętu i wyposażenia dla potrzeb Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu zakupionego przez Powiat Poznański.

 

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. nr 142 z 2001 r. poz.1592) oraz §21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego, stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633)
Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia, co następuje:

§ 1. Przekazać nieodpłatnie sprzęt zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do tej Uchwały.

§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Kierownikowi Zespołu Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Starosta  - Jan Grabkowski

Wicestarosta - Marek Woźniak

Członkowie Zarządu

- Tomasz Łubiński

- Ewa Dalc 

 

Załącznik:

Zestawienie sprzętu i wyposażenia nieodpłatnie przekazanego dla potrzeb Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu:

 Drukarka HP LaserJet 1320n     2.143 zł brutto

4 komplety radiotelefonów Motorola GP 360    8.124 zł brutto

Maskotki "Pyrek"

- 15 sztuk maskotek dużych    2.550 zł brutto

- 68 sztuk maskotek małych    1.238 zł brutto


Wicestarosta Poznański

Marek Woźniak

drukuj ()

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2005-02-01 11:01
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2011-04-26 11:27

« wstecz

Banery