BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Uchwała Nr 934/2005

Zarządu Powiatu Poznańskiego

z dnia 23 marca 2005r.

 

w sprawie: Zatwierdzenia wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu wraz z trenem przyległym.

 

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592) oraz § 21 ust 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633)

Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia co następuje:

 

§ 1. Zatwierdzić wybór firmy "POŁYSK" z siedzibą w Poznaniu ul. Czwartaków 25, która w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu wraz z trenem przyległym, zaoferowała realizację zadania za cenę 95.703,72 zł brutto.

 

§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.

 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Starosta - Jan Grabkowski

Wicestarosta - Marek Woźniak

Członkowie Zarządu:

- Ewa Dalc

- Tomasz Łubiński

 

Uzasadnienie:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu wraz z trenem przyległym złożono 11 oferty:

 

Nr oferty

nazwa

Cena brutto/12 m-cy

1

ANTEMA

105.423,36 zł

2

ALKOM

120.697,20 zł

3

POŁYSK

95.703,72 zł

4

WSO

108.276,12 zł

5

KONSENSUS

169.247,18 zł

6

LIGNIT

109.314,12 zł

7

DOZORBUD

118.015,20 zł

8

ZUZ

111.948,84 zł

9

AKORI

113.210,10 zł

10

NATALA

101.022,59 zł

11

CLAR SYSTEM

84.753,36 zł

 

Oferty nr 5, 9, 10 zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p., gdyż zawierały błędy w obliczeniu ceny (zastosowano błędną stawkę VAT 7 % na sprzątanie terenu wokół obiektu).

 

Oferta nr 4 została wykluczona na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 u.p.z.p., ponieważ nie spełniła wymagań formalnych (brak polisy OC na 200.000 zł).

 

Oferta nr 7 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 u.p.z.p., ponieważ brak oświadczenia o niekaralności osób przeznaczonych do realizacji zamówienia.

 

Oferty nr 2, 11 zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 u.p.z.p., ponieważ treść wymaganej koncepcji wykonania usługi jest niezgodna z siwz.

 

Członek Zarządu

Tomasz Łubiński

 

drukuj ()

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2005-04-15 14:35
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2009-04-27 14:16

« wstecz

Banery