BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


UZYSKANIE POZWOLENIA NA WPROWADZENIE PYŁÓW I GAZÓW DO POWIETRZA
W ZWIĄZKU Z EKSPLOATACJĄ INSTALACJI (WŚ-08)


WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wydanie pozwolenia - spełniający wymagania określone w art. 184 i 221 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r., Prawo ochrony środowiska.

Załączniki: wymienione w informacji o zawartości wniosku.

W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - jego oryginał wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Referat ds. ochrony powietrza, wód i edukacji ekologicznej.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników II piętro, pok. 207 tel. 61 2269-211.
Odbiór dokumentów: listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika, II piętro, pokój 207.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
jeden miesiąc, dwa miesiące, w przypadkach skomplikowanych.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna - pozwolenie na wprowadzenie gazów i/lub pyłów do powietrza z instalacji.


OPŁATY
Opłata skarbowa za wydanie pozwolenia w wysokości 2011,00 zł dla dużych przedsiębiorstw
lub 506,00 zł dla prowadzących działalność wytwórczą w rolnictwie, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz 17,00 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii,
płatne przelewem na rachunek bankowy:
Miasto Poznań, Wydział Finansowy,
Oddział  Pozostałych Dochodów  Podatkowych i Niepodatkowych,
ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań;
konto PKO Bank Polski S.A.
94 1020 4027 0000 1602 1262 0763


TRYB ODWOŁAWCZY
Stronie przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem  Starosty Poznańskiego, w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji.


DODATKOWE INFORMACJE
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracownika ds. ochrony powietrza - II piętro, pok. 207, tel. 61 2269-211.


PODSTAWA PRAWNA

  • Art.181 ust. 1 pkt 2, art. 183 ust. 1, art. 188 ust. 1, art. 220 ust. 1, art. 224 oraz art. 378 ust. 1,
    ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2024-01-03

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Sibila
    data wytworzenia: 2006-07-25
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2006-07-24 14:26
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-01-03 14:47

Rejestr zmian

  • 24.07.06; dodanie treści informacji
  • 07.08.06; dodanie symbolu karty
  • 14.09.06; zmiana podstawy prawnej
  • 27.06.07; aktualizacja informacji
  • 06.07.07; dodanie przekierowania
  • 11.01.08; zmiana numeru konta opłaty skarbowej
  • 27.02.08; zmiany organizacyjne Wydziału
  • 16.06.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 16.06.09; korekta
  • 07.07.09; aktualizacja informacji
  • 14.01.10; aktualizacja informacji
  • 22.04.10; korekta wybierania numeru kierunkowego
  • 12.07.10; aktualizacja treści informacji
  • 02.08.10; aktualizacja informacji - zmiana rachunku bankowego opłaty skarbowej
  • 19.10.10; korekta
  • zmieniono 2012-01-12 08:03 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści informacji
  • zmieniono 2012-01-12 14:19 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-04-11 10:52 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2013-10-29 10:44 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
  • zmieniono 2013-12-09 10:58 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-12-15 14:34 przez Agata Tomaszewska : zmiana numeru rachunku bankowego opłaty skarbowej
  • zmieniono 2015-01-02 12:32 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-01-02 13:50 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-09-22 12:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-10-15 11:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-07-05 11:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-10-04 09:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta numeru telefonu
  • zmieniono 2016-10-04 09:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-10-05 08:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-11-02 09:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-05-16 12:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-04-16 13:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-08-03 13:52 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-08-09 13:57 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-01-11 13:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-12-30 15:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-03-12 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-09-03 09:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-09-03 09:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-04-05 10:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-04-05 10:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-01 09:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-10-20 09:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-10-20 09:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-01-03 14:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2024-01-03 14:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-01-03 14:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

« wstecz

Banery