BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Banery

Treść strony


ODBIÓR ZATRZYMANEGO DOWODU REJESTRACYJNEGO (KT-08)


WYMAGANE  DOKUMENTY 

  • Wniosek (dostępny w urzędzie lub na stronie internetowej).

Załączniki:

  • oryginał pokwitowania zatrzymania dowodu rejestracyjnego,
  • oryginał dokumentu potwierdzającego ustanie przyczyn zatrzymania dowodu rejestracyjnego,
  • w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika lub przez jednego z współwłaścicieli pojazdu wymagany jest dokument stwierdzający  udzielenie pełnomocnictwa - wzór do pobrania

Do wglądu:

  • dowód osobisty,

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Komunikacji i Transportu, Referat ds. rejestracji pojazdów - parter, Sala operacyjna. 


SPOSÓB  ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zwrot zatrzymanego dowodu rejestracyjnego.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Niezwłocznie, po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami przewidzianymi przepisami prawa.


OPŁATY
Brak

Opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł za udzielone pełnomocnictwo, należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Poznania lub u inkasenta albo przelewem na rachunek bankowy: 
Miasto Poznań, Wydział Finansowy,
Oddział  Pozostałych Dochodów  Podatkowych  i Niepodatkowych,
ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań;
konto PKO Bank Polski S.A.
94 1020 4027 0000 1602 1262 0763


TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.


DODATKOWE INFORMACJE
Szczegółowe informacje w sprawie uzyskać można w punkcie informacyjnym Wydziału Komunikacji i Transportu oraz pod nr telefonu 61 8410- 598, 61 8410-756.
W zakresie rejestracji pojazdów można korzystać z usługi umawiania wizyt przez Internet - www.bip.powiat.poznan.pl - zakładka Rezerwacja wizyt.

Adres e-mail: komunikacja@powiat.poznan.pl


PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym.
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych.
  • Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu - Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2020-02-06

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Błażej Prajs
    data wytworzenia: 2006-08-02
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2006-08-02 09:28
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2020-02-24 14:13

Rejestr zmian

  • 03.08.06; Dariusz Doliński - korekta edytorska
  • 24.08.06; Dariusz Doliński - zmiana treści informacji
  • 17.08.07; wprowadzenie autora informacji
  • 05.09.07; aktualizacja treści informacji
  • 15.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 24.02.09; aktualizacja informacji
  • 05.07.10; zmiana kodu karty
  • 02.09.10; aktualizacja karty usług
  • zmieniono 2011-07-08 11:44 przez Administrator Systemu: aktualizacja informacji w związku z wejściem w życie ustawy o ograniczaniu barier dla obywateli i przedsiębiorców
  • zmieniono 2011-07-12 10:45 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-04-03 14:16 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści informacji
  • zmieniono 2012-12-18 10:34 przez Administrator Systemu: aktualizacja informacji
  • zmieniono 2013-01-03 09:05 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2013-10-10 12:49 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
  • zmieniono 2014-01-21 14:58 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-07-03 09:34 przez Administrator Systemu: korekta edytorska dot. opłat
  • zmieniono 2014-12-15 14:39 przez Administrator Systemu: zmiana numeru konta opłaty skarbowej
  • zmieniono 2015-01-02 08:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-04-10 08:31 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-10-16 09:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-10-05 11:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-01-10 10:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-01-22 09:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-08-02 08:20 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-12-31 10:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-02-06 11:43 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2020-02-24 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1

« wstecz

Banery

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.: (+48) 61 8 410-500
faks:(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

Polityka Cookies

Godziny otwarcia

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00

poza niżej wymienionymi wydziałami:

(godziny przyjęć dla poszczególnych wydziałów...)

Powiązana strona podmiotu

Powiat Poznański

Banery

Stopka strony

Ilość odwiedzin tej strony: 21890
Ostatnia aktualizacja tej strony: 2020-02-24 14:13
Ostatnia aktualizacja w BIP: 2020-07-14 10:05