BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


UZYSKANIE INFORMACJI O ULGACH I UPRAWNIENIACH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (ZD-04) 


WYMAGANE DOKUMENTY
Brak.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Na bieżąco.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Każda osoba niepełnosprawna posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności bądź stopniu niepełnosprawności, zainteresowana uzyskaniem informacji w zakresie przysługujących jej ulg i uprawnień może zwrócić się:
- osobiście lub listownie do Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8
- drogą e-mailową poprzez poniższy formularz do zapytań:

Chcesz wiedzieć jakie masz prawa - zadaj pytanie...


OPŁATY
Brak.


TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.


DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje można uzyskać:
- osobiście lub listownie w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, I piętro pokoje nr: 116, 114.
-  telefonicznie pod numerami tel. 61 8410-731, 61 8410-533.
-  lub na stronie internetowej www.bip.powiat.poznan.pl


PODSTAWA PRAWNA
Brak.


 DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2024-01-23

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Matuszewski Maciej
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2006-07-25 13:35
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-01-25 12:36

Wizytówka

Uzyskanie informacji o ulgach i uprawnieniach dla osób niepełnosprawnych

drukuj całą stronę

Banery