BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


WYDAWANIE OPINII W ZAKRESIE REALIZACJI INWESTYCJI DROGOWEJ (WD-05)


WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek zarządcy drogi lub osoby przez niego upoważnionej, skierowany do Zarządu Powiatu w Poznaniu o opinię
w zakresie realizacji inwestycji drogowej.

Załączniki

  • mapa w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem  terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu;
  • analiza powiązania drogi z innymi drogami publicznymi;
  • określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu;
  • opis techniczny inwestycji drogowej;
  • upoważnienie dla osoby działającej w imieniu zarządcy drogi.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej, I piętro, pok. 142
tel. 61 8410-796, 61 8410-742, 61 8410-562, 61 2269-200, 61 2269-205
Złożenie wniosku: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18 (pok. 002) lub ul. Słowackiego 8 (pok. 018)
Odbiór dokumentów: Uchwała Zarządu Powiatu w Poznaniu w sprawie opinii w zakresie realizacji inwestycji drogowej zostaje przesłana listem poleconym.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania wniosku. Niewydanie opinii w terminie 14 dni od dnia zwrócenia się przez właściwego zarządcę drogi o jej wyrażenie, traktuje się jako brak zastrzeżeń do wniosku.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Udzielenie opinii w zakresie realizacji inwestycji drogowej następuje w drodze uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu po rozpatrzeniu treści wniosku w zakresie zabezpieczenia własności oraz inwestycji celu publicznego Powiatu Poznańskiego.


OPŁATY
Wniosek z załącznikami zgodnie z art. 7 pkt 2 i 3 Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej nie podlega opłacie skarbowej.


TRYB ODWOŁAWCZY
W sprawie nie przysługuje odwołanie.


DODATKOWE INFORMACJE
Przedmiotem opinii powinna być dokumentacja techniczna zawierająca rozwiązania projektowe co do przebiegu drogi, wskazująca m. in. nieruchomości stanowiące własność Powiatu Poznańskiego niezbędne do przeprowadzenia wnioskowanej inwestycji.
Wyrażana opinia jest jedyną możliwością udziału Powiatu Poznańskiego w ustaleniu lokalizacji i zakresu inwestycji drogowej na  terytorium Powiatu.
W opinii zawarte jest stanowisko organu w szczególności do do funkcjonalności przyjętych rozwiązań projektowych, opinia nie jest wiążąca dla wnioskodawcy.


PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.


DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2019-01-04

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Andraszyk
    data wytworzenia: 2008-11-12
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2008-11-13 10:06
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-10-10 10:13

Rejestr zmian

  • 02.03.09; zmiana nazwy wydziału
  • 08.02.10; zmiany organizacyjne
  • 11.03.10; korekta
  • 30.06.10; zmiana kodu karty
  • 19.08.10; aktualizacja treści informacji
  • zmieniono 2012-06-19 14:46 przez Administrator Systemu: aktualizacja danych adresowych
  • zmieniono 2013-03-12 13:44 przez Magdalena Krygier: aktualizacja informacji
  • zmieniono 2013-03-13 08:58 przez Magdalena Krygier: korekta edytorska
  • zmieniono 2013-10-30 13:45 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-01-24 10:26 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2015-11-30 14:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-11-30 14:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-08-07 11:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-08-16 10:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2019-01-04 13:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-03-13 11:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-02 14:33 przez Agata Poleska : korekta numerów telefonu
  • zmieniono 2023-08-07 12:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-08-07 12:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-10-10 10:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

« wstecz

Banery