BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 1110-1/11 z dnia 7 stycznia 2011 r.
STANOWISKO: SEKRETARZ
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1)Kierowanie pracą referatu administracyjnego;
2) Organizowanie posiedzeń składów orzekających;
3) Opieka nad ewidencją Powiatowego Rejestru Osób Niepełnosprawnych;
4) Współpraca z referatem orzeczniczym;
5) Przygotowywanie sprawozdań z działalności zespołu;
6) Współpraca z Wojewódzkim Zespołem do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Biurem Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych i organami rentowymi
7) Współpraca z wydziałami Starostwa Powiatowego w tym z archiwum zakładowym,
2. Zależność służbowa: Zastępca Dyrektora Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
1.Wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub prawnicze;
2. Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe;
3. Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz m.in. kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego i rodzinnego, ustawy o samorządzie powiatowym, o zasobach archiwalnych, ochronie danych osobowych i rozporządzeń wykonawczych do wymienionych ustaw,
4. Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office)
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
2. Trzyletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
3. Status osoby niepełnosprawnej.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV;
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz ewentualne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej i doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 17.01.2011 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Katarzyna Kowalewskadata publikacji: 2011-01-07 10:28