BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.64.2012 z dnia 12.11.2012 r.
STANOWISKO: podinspektor,
stanowisko ds. ewidencji zasobów nieruchomości
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI,
REFERAT REGULACJI PRAWNYCH
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Prowadzenie ewidencji zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego w rozumieniu art. 23 ust. 1, pkt 1 i ust. 1c ustawy o gospodarce nieruchomościami;
2) Opracowanie elektronicznej bazy danych w programie EGB dedykowanym do ewidencji zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego;
3) Raportowanie i sporządzanie sprawozdania rocznego stanu prowadzonego zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego w rozumieniu art. 23 ust. 1, pkt 1 i ust. 1 c ustawy o gospodarce nieruchomościami;
4) Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanów prawnych nieruchomości zasobu Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego wraz z postępowaniem wieczystoksięgowym;
5) Pozyskiwanie, gromadzenie i opracowanie niezbędnych dokumentów w prowadzonych postępowaniach wieczystoksięgowych;
6) Badanie ksiąg wieczystych i praca na dokumentach geodezyjnych (mapy, matrykuły, wypisy i wyrysy, wyciągi z wykazu zmian gruntowych, księgi parcel);
7) Wydawanie zaświadczeń.
2. Zależność służbowa: Kierownik Referatu Regulacji Prawnych.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-832 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość ustaw: ustawa o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., nr 102, poz. 651 ze zm.) w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego (Dział I i II), ustawa o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego „(Dz. U. nr 191, poz. 1365 z 2007 r. ze zm.), ustawa o księgach wieczystych i hipotece, ustawa kodeks cywilny w zakresie prawa rzeczowego (Dz. U. nr 19, poz. 147 z 1982 r. ze zm.), kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących wydawania zaświadczeń (Dz. U. nr 98, poz. 1071 z 200 r. ze zm), ustawa przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872 z 1998 r. ze zm.) oraz ustawa przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 32, poz. 191 z 1990 r. ze zm.);
- Umiejętność obsługi komputera: bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel;
- Komunikatywność;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe lub staż absolwencki w administracji publicznej;
- Umiejętność badania ksiąg wieczystych dawnych-tomowych i prowadzonych w systemie CIKW.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV,
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 22.11.2012 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Katarzyna Kowalewskadata publikacji: 2012-11-12 16:07