BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.64.2012 z dnia 12.11.2012 r.

 

STANOWISKO: podinspektor,

stanowisko ds. ewidencji zasobów nieruchomości

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI,

REFERAT REGULACJI PRAWNYCH

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

1) Prowadzenie ewidencji zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego w rozumieniu art. 23 ust. 1, pkt 1 i ust. 1c ustawy o gospodarce nieruchomościami;

2) Opracowanie elektronicznej bazy danych w programie EGB dedykowanym do ewidencji zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego;

3) Raportowanie i sporządzanie sprawozdania rocznego stanu prowadzonego zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego w rozumieniu art. 23 ust. 1, pkt 1 i ust. 1 c ustawy o gospodarce nieruchomościami;

4) Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanów prawnych nieruchomości zasobu Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego wraz z postępowaniem wieczystoksięgowym;

5) Pozyskiwanie, gromadzenie i opracowanie niezbędnych dokumentów w prowadzonych postępowaniach wieczystoksięgowych;

6) Badanie ksiąg wieczystych i praca na dokumentach geodezyjnych (mapy, matrykuły, wypisy i wyrysy, wyciągi z wykazu zmian gruntowych, księgi parcel);

7) Wydawanie zaświadczeń.

2. Zależność służbowa: Kierownik Referatu Regulacji Prawnych.

 

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-832 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2.  Znajomość ustaw: ustawa o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., nr 102, poz. 651 ze zm.) w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego (Dział I i II), ustawa o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego „(Dz. U. nr 191, poz. 1365 z 2007 r. ze zm.), ustawa o księgach wieczystych i hipotece, ustawa kodeks cywilny w zakresie prawa rzeczowego (Dz. U. nr 19, poz. 147 z 1982 r. ze zm.), kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących wydawania zaświadczeń  (Dz. U. nr 98, poz. 1071 z 200 r. ze zm), ustawa przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872 z 1998 r. ze zm.) oraz ustawa przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 32, poz. 191 z 1990 r. ze zm.);
  3. Umiejętność obsługi komputera: bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel;
  4. Komunikatywność;
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Nieposzlakowana opinia;
  8. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Doświadczenie zawodowe lub staż absolwencki w administracji publicznej;
  2. Umiejętność badania ksiąg wieczystych dawnych-tomowych i prowadzonych w systemie CIKW.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,

ul. Jackowskiego 18,

60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 22.11.2012 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
  • opublikował: Katarzyna Kowalewska
    data publikacji: 2012-11-12 16:07

drukuj całą stronę

Banery