BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.9.2013 z dnia 18.01.2013 r.

 

STANOWISKO: młodszy referent w Wydziale Komunikacji i Transportu

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU, REFERAT DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

1) Przyjmowanie wniosków w zakresie uprawnień do kierowania pojazdami;

2) Przygotowywanie decyzji administracyjnych;

3) Wydawanie praw jazdy;

3) Obsługa spraw związanych z uprawnieniami do kierowania pojazdami;

4) Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw i procedurach stosowanych w Referacie                        ds. Wydawania Uprawnień do Kierowania Pojazdami w Wydziale Komunikacji i Transportu.

2. Zależność służbowa: Kierownik Referatu ds. Wydawania Uprawnień do Kierowania Pojazdami.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu, bezpośredni kontakt z klientem.

4. Miejsce wykonywania pracy: Wydział Komunikacji i Transportu, Starostwo Powiatowe                         w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:

  1. Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe;
  2. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o kierujących pojazdami;
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. Nieposzlakowana opinia;
  6. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Biegła znajomość obsługi komputera;
  2. Wysoka kultura osobista;
  3. Umiejętność pracy w zespole;
  4. Odporność na stres;
  5. Komunikatywność.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

 

  1. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  2. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,

ul. Jackowskiego 18,

60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 28.01.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

 

 

 

 

  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2013-01-18 14:08
  • zmodyfikował: Bernard Raczkowski
    ostatnia modyfikacja: 2013-01-18 14:23

drukuj całą stronę

Banery