BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.19.2013 z dnia 14.02.2013 r.

 

STANOWISKO: Dyrektor Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA, ROLNICTWA I LEŚNICTWA

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

  1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
  1. Dyrektor Wydziału ponosi odpowiedzialność za prawidłowe działanie Wydziału,                          a w szczególności za realizację zadań z zakresu:

- ochrony środowiska,

- gospodarki wodnej,

- rybactwa śródlądowego,

- leśnictwa,

- prawa łowieckiego,

- gospodarowania odpadami,

- ochrony przyrody,

- prawa geologicznego i górniczego,

- transportu kolejowego

- rolnictwa i ochrony zwierząt,

- ustawy o handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych i innych substancji oraz ustawy o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji.

 

2. Zależność służbowa: I Członek Zarządu Powiatu

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

 

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy    z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki  związane z ochroną środowiska;
  2. Co najmniej 5-letni staż pracy (w tym dopuszcza się prowadzenie działalności gospodarczej przez okres co najmniej 3 lat o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku);
  3. Doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w administracji publicznej;
  4. Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska;
  5. Wiedza w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,
  6. Znajomość ustawy o samorządzie powiatowym , ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo zamówień publicznych w podstawowym zakresie,
  7. Wiedza z zakresu zarządzania, umiejętność zarządzania personelem, szybkiej i efektywnej pracy pod wpływem stresu, umiejętność negocjacji;
  8. Umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office);
  9. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  10. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  11. Nieposzlakowana opinia;
  12. Obywatelstwo polskie.

 

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,

ul. Jackowskiego 18,

60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 25.02.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

 

 

 

 

 

 

  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2013-02-14 12:58
  • zmodyfikował: Bernard Raczkowski
    ostatnia modyfikacja: 2013-02-14 13:07

drukuj całą stronę

Banery