BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ
 

Oferta: WK. 210.22.2013 z dnia 22.02.2013 r.
 

STANOWISKO: inspektor ds. ewidencji

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ
 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

       1) Prowadzenie ewidencji akt wydziału;
       2) Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie akt wydziału;
       3) Udostępnianie i wypożyczanie pracownikom przechowywanej dokumentacji;
       4) Ewidencjonowanie przechowywanej dokumentacji z lat ubiegłych;
       5) Prowadzenie rejestru pomiarów wilgotności i temperatury w pomieszczeniach
       magazynowych;
       6) Współpraca z archiwum zakładowym;
       7) Realizacja wniosków o  udostępnienie danych.

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Zapewnione stanowisko komputerowe, odzież ochronna, wózek do przewożenia akt.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane: o profilu związanym z budownictwem;
  2. Minimum trzyletni staż pracy związany z archiwizacją;
  3. Znajomość ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity: Dz. U. nr 123, poz. 698 z 2011 r.);
  4. Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  5. Podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo budowlane;
  6. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  7. Dobra organizacja pracy;
  8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  10. Nieposzlakowana opinia;
  11. Obywatelstwo polskie.
     

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Kurs archiwalny II stopnia;
  2. Znajomość specyfiki projektu budowlanego;
  3. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  4. Skrupulatność, komunikatywność;
  5. Umiejętność pracy w zespole.
     

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,

ul. Jackowskiego 18,

60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, 
w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 4.03.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu)
z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2013-02-22 09:04

drukuj całą stronę

Banery