BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.31.2013 z dnia 15.03.2013 r.

 

STANOWISKO: inspektor

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ AUDYTU I KONTROLI

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

  1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
  1. Przeprowadzanie kontroli, w szczególności kontroli finansowych;
  2. Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli.
  3. Przygotowywanie wniosków pokontrolnych.
  4. Kontrola realizacji wniosków pokontrolnych.
  5. Opracowywanie planu kontroli.
  6. Sporządzanie sprawozdania z realizacji planu kontroli.
  7. Opracowywanie programów kontroli.
  8. Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontrolnymi.

 

  1. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Audytu i Kontroli

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
  3. Znajomość ustaw: m.in. o finansach publicznych, samorządzie powiatowym, systemie oświaty; prawa zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw.
  4. Umiejętność redagowania tekstów;
  5. Zdolności analityczne;
  6. Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office);
  7. Posiadanie prawa jazdy kat. B;
  8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  10. Nieposzlakowana opinia;
  11. Obywatelstwo polskie.
     

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
  2. Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  3. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
  4. Komunikatywność;
  5. Odporność na stres;
  6. Umiejętność pracy w zespole;
  7. Zdolności interpersonalne;
  8. Wysoka kultura osobista.
     

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 25.03.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2013-03-15 14:24
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2013-04-11 08:49

drukuj całą stronę

Banery