BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.33.2013 z dnia 26.03.2013 r.

 

STANOWISKO: podinspektor ds. ewidencji

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

  1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
  1. Prowadzenie  ewidencji akt wydziału;
  2. Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie akt wydziału;
  3. Udostępnianie i wypożyczanie pracownikom przechowywanej dokumentacji;
  4. Ewidencjonowanie przechowywanej dokumentacji z lat ubiegłych;
  5. Prowadzenie rejestru pomiarów wilgotności i temperatury w pomieszczeniach magazynowych;
  6. Współpraca z archiwum zakładowym;
  7. Realizacja wniosków o  udostępnienie danych.

 

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Zapewnione stanowisko komputerowe, odzież ochronna, wózek do przewożenia akt.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane: o profilu związanym z archiwizacją;
  2. Znajomość ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity: Dz. U. nr 123, poz. 698 z 2011 r.);
  3. Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  4. Podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo budowlane;
  5. Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2002 r. nr 112, poz. 1198 ze zm.);
  6. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  7. Dobra organizacja pracy;
  8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  10. Nieposzlakowana opinia;
  11. Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Znajomość specyfiki projektu budowlanego;
  2. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
  3. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  4. Skrupulatność, komunikatywność;
  5. Umiejętność pracy w zespole.
     

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 5.04.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2013-03-26 14:58
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2013-04-11 08:52

drukuj całą stronę

Banery