BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.41.2013 z dnia 21.05.2013 r.

 

STANOWISKO: podinspektor

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, REFERAT OPŁAT I PRZEKSZTAŁCEŃ WŁASNOŚCIOWYCH

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

  1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
  1. Prowadzenie (obejmujące m. in. pozyskiwanie, gromadzenie i opracowywanie niezbędnych dokumentów) postępowań dotyczących:

- ustalania i aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego;

- aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu ustanowionego na nieruchomościach;

- udzielania bonifikat od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz trwałego zarządu;

- zmiany terminów płatności opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu;

- informowania użytkowników wieczystych o ustaniu obowiązku wnoszenia opłat i powstaniu tego obowiązku w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa;

2) Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami materialnego prawa administracyjnego i kodeksu postępowania administracyjnego, łącznie z przygotowywaniem pism, dokumentów, decyzji i postanowień w zakresie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości;

3) Analiza przesłanek i opracowywanie dokumentacji dotyczącej udzielenia beneficjentowi pomocy publicznej de minimis;

4) Współprowadzenie w programie EGB 2005 N ewidencji nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego obciążonych prawem użytkowania wieczystego w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 1 i ust. 1 c ustawy o gospodarce nieruchomościami;

5) Współpracowanie z Wydziałem Finansów i Wydziałem Radców Prawnych Starostwa Powiatowego w Poznaniu oraz Prokuratorią Generalną Skarbu Państwa w zakresie windykacji opłat za użytkowanie wieczyste i trwały zarząd;

6) Współpracowanie z Powiatowy Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu w zakresie ewidencji użytkowników wieczystych prowadzonej w programie EGB 2005 N;

7) Współtworzenie sprawozdań, analiz i bieżących informacji w zakresie prowadzonych spraw.

2. Zależność służbowa: Kierownik Referatu Opłat i Przekształceń Własnościowych;

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-832 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Znajomość następujących ustaw i rozporządzeń:

- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem działu II i IV,

- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. nr 83),

- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.) – księga I – Część ogólna, księga II – Własność i inne prawa rzeczowe i księga IV - Spadki,

- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. Nr 267),

- ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404 ze zm.),

- ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 124 poz. 1361 ze zm.),

3. Umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel,

4. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,

5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7. Nieposzlakowana opinia;

8. Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub odbyty staż absolwencki,
  2. Umiejętność badania ksiąg wieczystych w systemie CIKW,
  3. Dobra znajomość przepisów dotyczących wyceny nieruchomości

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 31.05.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2013-05-21
  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2013-05-21 14:07
  • zmodyfikował: Bernard Raczkowski
    ostatnia modyfikacja: 2013-07-02 08:09

drukuj całą stronę

Banery