BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.41.2013 z dnia 21.05.2013 r.
STANOWISKO: podinspektor
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, REFERAT OPŁAT I PRZEKSZTAŁCEŃ WŁASNOŚCIOWYCH
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
- Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Prowadzenie (obejmujące m. in. pozyskiwanie, gromadzenie i opracowywanie niezbędnych dokumentów) postępowań dotyczących:
- ustalania i aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego;
- aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu ustanowionego na nieruchomościach;
- udzielania bonifikat od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz trwałego zarządu;
- zmiany terminów płatności opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu;
- informowania użytkowników wieczystych o ustaniu obowiązku wnoszenia opłat i powstaniu tego obowiązku w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa;
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami materialnego prawa administracyjnego i kodeksu postępowania administracyjnego, łącznie z przygotowywaniem pism, dokumentów, decyzji i postanowień w zakresie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości;
3) Analiza przesłanek i opracowywanie dokumentacji dotyczącej udzielenia beneficjentowi pomocy publicznej de minimis;
4) Współprowadzenie w programie EGB 2005 N ewidencji nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu poznańskiego obciążonych prawem użytkowania wieczystego w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 1 i ust. 1 c ustawy o gospodarce nieruchomościami;
5) Współpracowanie z Wydziałem Finansów i Wydziałem Radców Prawnych Starostwa Powiatowego w Poznaniu oraz Prokuratorią Generalną Skarbu Państwa w zakresie windykacji opłat za użytkowanie wieczyste i trwały zarząd;
6) Współpracowanie z Powiatowy Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu w zakresie ewidencji użytkowników wieczystych prowadzonej w programie EGB 2005 N;
7) Współtworzenie sprawozdań, analiz i bieżących informacji w zakresie prowadzonych spraw.
2. Zależność służbowa: Kierownik Referatu Opłat i Przekształceń Własnościowych;
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-832 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość następujących ustaw i rozporządzeń:
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem działu II i IV,
- ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. nr 83),
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.) – księga I – Część ogólna, księga II – Własność i inne prawa rzeczowe i księga IV - Spadki,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. Nr 267),
- ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404 ze zm.),
- ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 124 poz. 1361 ze zm.),
3. Umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel,
4. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. Nieposzlakowana opinia;
8. Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub odbyty staż absolwencki,
- Umiejętność badania ksiąg wieczystych w systemie CIKW,
- Dobra znajomość przepisów dotyczących wyceny nieruchomości
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV,
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 31.05.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowskidata wytworzenia: 2013-05-21
- opublikował: Bernard Raczkowskidata publikacji: 2013-05-21 14:07
- zmodyfikował: Bernard Raczkowskiostatnia modyfikacja: 2013-07-02 08:09