BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.13.2015 z dnia 17.03.2015 r.

STANOWISKO: REFERENT

 

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY,

REFERAT KANCELARIA OGÓLNA

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

  1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
  1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych;
  2. Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów wykorzystywanego do obsługi korespondencji;
  3. Obsług klientów urzędu.

2. Zależność służbowa: Kierownik Referatu Kancelaria Ogólna.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Bezpośredni kontakt z klientem.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie minimum średnie;
  2. Dobra znajomość instrukcji kancelaryjnej, o której mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.);
  3. Znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (j. t. Dz. U. z 2013 r., poz. 595 ze zm.);
  4. Minimum dwuletni staż pracy;
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Nieposzlakowana opinia;
  8. Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Preferowane ukończone studia na kierunku administracja;
  2. Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej;
  3. Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów wykorzystywanego do obsługi korespondencji;
  4. Odporność na stres i pracę pod presją czasu;
  5. Umiejętność pracy w zespole;
  6. Umiejętności interpersonalne.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 27.03.2015 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2015-03-17
  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2015-03-25 11:54
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2015-03-26 07:38

drukuj całą stronę

Banery