BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA, ROLNICTWA I LEŚNICTWA
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Małgorzata Waligórska
tel. 61 8410-582
e-mail: malgorzata.waligorska@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 203
Zastępca Dyrektora Wydziału
Anna Orczewska
tel. 61 8410-578
e-mail: anna.orczewska@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 207A
Informacje ogólne
Elżbieta Stranz
tel. 61 8410-552
e-mail: elzbieta.stranz@powiat.poznan.pl, sekretariatos@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 203A
Geolog Powiatowy
Stanisława Krzyżanowska
tel. 61 8410-692, 61 8418-817
e-mail: stanislawa.krzyzanowska@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 223
Zadania:
- udzielanie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż
- zatwierdzanie dokumentacji hydrogeologicznych, geologiczno - inżynierskich i geologicznych złóż kopalin
- zatwierdzanie projektów robót geologicznych
- przyjmowanie zgłoszeń projektów robót geologicznych obejmujących wyłącznie wiercenia w celu wykorzystania ciepła ziemi
Referat ds. gospodarki odpadami i środowiska
Kierownik Referatu
Dominik Olejniczak
tel. 61 8410-541
e-mail: dominik.olejniczak@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 207A
Pracownicy Referatu:
tel. 61 8410-551
tel. 61 8410-580
tel. 61 8410-547
tel. 61 8410-509
Zadania Referatu
-
wydawanie zezwoleń na zbieranie odpadów
-
wydawanie zezwoleń na przetwarzanie odpadów
-
wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów
-
prowadzenie spraw dotyczących ochrony przed hałasem z działalności gospodarczej
-
wydawanie pozwoleń zintegrowanych
-
przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga pozwolenia, mogących negatywnie oddziaływać na środowisko
-
koordynowanie prac nad sporządzaniem powiatowego programu ochrony środowiska
-
opiniowanie gminnych programów ochrony środowiska
Referat ds. ochrony powietrza, wód i edukacji ekologicznej
Kierownik Referatu
Agata Sibila
tel. 61 8410-750
e-mail: agata.sibila@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 203A
Pracownicy Referatu:
tel. 61 8410-579
tel. 61 2269-211
tel. 61 8410-545
Zadania Referatu:
- wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza
- wydawanie zezwoleń na uczestnictwo w systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych i innych substancji
- wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego
- rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m
- nadzór nad spółkami wodnymi
- wydawanie zezwoleń na przegradzanie sieciowymi urządzeniami połowowymi wody płynącej
- udostępnianie informacji o środowisku
- edukacja ekologiczna
- szkolenia z zakresu ochrony środowiska
- prowadzenie spraw związanych z finansowaniem ochrony środowiska
Referat ds. przyrody i leśnictwa
Kierownik Referatu
Marzena Pawłowska
tel. 61 8418-809
e-mail: marzena.pawlowska@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 204A
W sprawie wydawania zaświadczeń dotyczących objęcia działki uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ut. 3 ustawy o lasach informacje pod numerem telefonu:
61 8410-507
61 8410-577
61 2269-251
Pracownicy Referatu:
tel. 61 8410-765
tel. 61 8410-581
tel. 61 8410-787
tel. 61 2269-225
Zadania Referatu:
- rejestracja zwierząt i roślin podlegających ograniczeniom przewozowym (CITES)
- wydawanie zezwoleń na hodowlę chartów rasowych i ich mieszańców
- prowadzenie spraw związanych z łowiectwem
- prowadzenie nadzoru nad lasami niestanowiącymi własności Skarbu Państwa
- wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenów nieruchomości należących do gmin powiatu poznańskiego
Referat ds. ochrony gruntów rolnych
Kierownik Referatu
Paweł Wielgosz
tel. 61 8410-555
e-mail: pawel.wielgosz@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 204
Zadania Referatu:
- wydawanie decyzji zezwalających na trwałe wyłączenie objętych ochroną gruntów z produkcji rolnej przed uzyskaniem przez inwestora pozwolenia na budowę określonej inwestycji bądź o zmianie użytkowania obiektu budowlanego
- wydawanie zaświadczeń (na etapie realizacji inwestycji) w stosunku do gruntów, które nie podlegają wyłączeniu
- wydawanie decyzji zezwalających na czasowe bądź trwałe wyłączenie objętych ochroną gruntów z produkcji rolnej przed rozpoczęciem eksploatacji kopaliny
- wydawanie decyzji przekazujących w przypadku zmiany osoby zobowiązującej do rekultywacji gruntów praw i obowiązków wynikających z wcześniej wydanych decyzji
- wydawanie decyzji ustalających osobę zobowiązaną do rekultywacji gruntów
- wydawanie decyzji ustalających kierunek i termin rekultywacji gruntów
- wydawanie decyzji uznających rekultywację gruntów za zakończoną
- wydawanie decyzji wygaszających decyzje zezwalające na czasowe wyłączenie gruntów w związku z przeprowadzoną w kierunku rolnym rekultywacją
- uzgodnienia projektu decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony gruntów rolnych
Informacje w sprawie wyłączenia gruntu rolnego z produkcji i rekultywacji gruntu udzielane są pod nr telefonów:
tel. 61 8410-561 - Gminy: Kostrzyn Wlkp., Rokietnica, Luboń, Dopiewo,
tel. 61 8410-560 - Gminy: Tarnowo Podgórne, Murowana Goślina,
tel. 61 8410-558 - Gminy: Komorniki, Mosina, Buk, Stęszew, Puszczykowo,
tel. 61 8410-563 - Gminy: Czerwonak, Pobiedziska, Suchy Las,
tel. 61 2228-989 - Gminy: Swarzędz, Kleszczewo, Kórnik,
tel. 61 8410-576 i 61 8418-827 - uzgodnienia projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony gruntów rolnych.
Zobacz także: |
⇒ SPRAWY |
⇒ § 39 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa - Zadania Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa |
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Sibila
- opublikował: Agata Sibiladata publikacji: 2003-06-26 09:34
- zmodyfikował: Pieczyński Maciejostatnia modyfikacja: 2023-08-25 13:41
Rejestr zmian
- 05.05.2011 - aktualizacja danych
- 11.02.2011 - korekta danych
- 03.01.2011 - przegląd treści
- 30.11.2010 - kontrola danych
- 13.09.2010 - aktualizacja danych
- 23.07.2010 - aktualizacja danych
- 25.06.2010 - dodanie maila
- 31.05.2010 - aktualizacja danych
- 16.03.2010 - zmiana osoby udzielającej informacji ogólnych
- 03.03.2010 - zmiany w zakresie obowiązków referatów
- 15.01.2010 - zmiany związane z przepisami
- 04.11.2009 - zmiany w organizacji wydziałów
- 25.04.2006 - zmiana w nazewnictwie procedur
- 13.07.2006r. - zmiany w związku z przekształceniami wydziałów
- 04.09.2006; Dariusz Doliński - zmiana przekierowania (SPRAWY)
- 30.08.07; aktualizacja przekierowania do działu Sprawy
- 12.09.07: korekta edytorska
- 13.09.07: korekta edytorska
- 17.09.07; usunięcie nazwisko Dyrektora Wydziału
- 18.09.07; dodanie adresu e-mail Z-cy Dyrektora Wydziału
- 10.10.07; dodanie nazwisko Dyrektora Wydziału
- 13.12.07; zmiana przekierowania
- 20.12.07; korekta edytorska
- 10.01.08; zmiana nr pokoju
- 13.02.08; zmiana organizacji wydziału
- 22.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
- 09.12.08; korekta nazwiska (zmiana)
- 22.04.09; uaktualnienie danych
- 09.06.09; korekta
- 23.11.09; korekta
- 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
- 11.02.11; aktualizacja danych
- zmieniono 2011-05-20 12:45 przez Pieczyński Maciej
- zmieniono 2011-05-20 12:48 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
- zmieniono 2011-05-20 13:16 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2011-06-29 12:56 przez Sibila Agata: 2011.06.29; przegląd treści
- zmieniono 2011-07-25 14:32 przez Sibila Agata: 2011.07.25. aktualizacja danych
- zmieniono 2012-04-05 12:16 przez Sibila Agata: kontrola danych
- zmieniono 2012-08-14 11:35 przez Administrator Systemu: zmiana graficzna elementu - "Zobacz zmiany"
- zmieniono 2012-08-14 11:37 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2013-01-18 10:54 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-01-18 10:57 przez Sibila Agata: aktualizacja treści
- zmieniono 2013-01-29 10:14 przez Sibila Agata: 29.01.13 korekta treści
- zmieniono 2013-02-01 10:24 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-02-01 10:57 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-02-01 10:58 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-02-01 12:19 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-02-01 12:20 przez Sibila Agata: 01.02.13 korekta treści
- zmieniono 2013-03-21 08:32 przez Sibila Agata: 21.03.12 kontrola danych
- zmieniono 2013-04-02 10:47 przez Sibila Agata: 02.04.13 zmiany związane z organizacją wydziału
- zmieniono 2013-04-02 11:04 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-04-02 11:09 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-05-17 09:28 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-05-20 09:48 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-06-26 13:15 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
- zmieniono 2013-06-26 13:17 przez Magdalena Krygier
- zmieniono 2013-06-28 14:15 przez Sibila Agata: 28.06.2013- zmiany związane z organizacją wydziału
- zmieniono 2013-06-28 14:16 przez Sibila Agata
- zmieniono 2013-07-01 12:23 przez Sibila Agata
- zmieniono 2014-02-21 13:45 przez Administrator Systemu: korekta edytorska
- zmieniono 2014-05-26 13:38 przez Sibila Agata: 26.05.14 - zmiana treści
- zmieniono 2014-05-26 13:39 przez Sibila Agata
- zmieniono 2014-06-04 10:40 przez Sibila Agata: 04.06.14 - zmiany organizacyjne
- zmieniono 2014-09-29 12:33 przez Sibila Agata: 29.09.14 przegląd treści
- zmieniono 2015-01-14 07:56 przez Sibila Agata: 14.01.15 wprowadzenie zmian aktualizacyjnych
- zmieniono 2015-04-13 10:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-05-11 14:29 przez Agata Sibila
- zmieniono 2015-05-11 14:34 przez Agata Sibila : 15.05.11 - zmiany organizacyjne wydziału
- zmieniono 2015-07-07 12:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-07-22 08:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja adresu email
- zmieniono 2015-09-24 09:36 przez Agata Sibila : 24.09.15 zmiany organizacyjne wydziału
- zmieniono 2015-09-24 09:40 przez Agata Sibila
- zmieniono 2015-09-24 11:55 przez Agata Sibila
- zmieniono 2015-11-18 10:02 przez Agata Sibila
- zmieniono 2015-11-18 10:04 przez Agata Sibila
- zmieniono 2015-11-18 10:08 przez Agata Sibila : 15.11.18 zmiany organizacyjne
- zmieniono 2015-11-18 10:29 przez Agata Sibila
- zmieniono 2016-04-27 11:46 przez Agata Sibila : 16.04.27 zmiany organizacyjne
- zmieniono 2016-06-21 11:10 przez Agata Sibila
- zmieniono 2016-06-21 11:23 przez Agata Sibila : 21.06.16 zmiana telefonów
- zmieniono 2016-10-04 08:47 przez Agata Sibila
- zmieniono 2018-01-02 14:18 przez Agata Sibila
- zmieniono 2018-01-02 14:19 przez Agata Sibila
- zmieniono 2018-04-16 12:22 przez Agata Sibila
- zmieniono 2018-04-16 12:22 przez Agata Sibila
- zmieniono 2018-09-21 09:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta przekierowania
- zmieniono 2018-10-11 13:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2019-02-12 09:41 przez Agata Sibila
- zmieniono 2019-02-12 10:18 przez Agata Sibila
- zmieniono 2019-03-28 11:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2019-05-22 08:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2019-11-27 10:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2020-01-13 10:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktulizacja hiperłącza do nowego regulaminu organizacyjnego
- zmieniono 2020-09-07 12:54 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja
- zmieniono 2020-10-26 10:20 przez Agata Poleska : korekta edytorska
- zmieniono 2021-02-26 10:17 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-02-26 10:19 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-08-12 12:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2021-12-23 11:36 przez Agata Sibila
- zmieniono 2022-01-26 07:48 przez Agata Sibila
- zmieniono 2022-08-30 08:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2022-08-30 08:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2023-08-25 13:39 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
- zmieniono 2023-08-25 13:40 przez Pieczyński Maciej
- zmieniono 2023-08-25 13:41 przez Pieczyński Maciej