BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

link do Rezerwacji wizyt

UZYSKANIE WTÓRNIKA NALEPKI KONTROLNEJ (KT-57) 


WYMAGANE DOKUMENTY

  • Wniosek (dostępny w urzędzie lub na stronie internetowej),

Załączniki:

  • oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań, dotyczące okoliczności utraty lub zniszczenia nalepki,
  • w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika wymagany jest dokument stwierdzający  udzielenie pełnomocnictwa - wzór do pobrania.

Do wglądu:

  • dowód uiszczenia opłaty komunikacyjnej i ewidencyjnej,
  • dowód osobisty.

Do odbioru wtórnika nalepki kontrolnej należy przedstawić następujące dokumenty:

  • oryginał dowodu rejestracyjnego,
  • oryginał  karty pojazdu jeżeli była wydana,
  • dowód osobisty osoby załatwiającej sprawę,  jeżeli w imieniu właściciela występuje pełnomocnik, wymagany jest dokument stwierdzający  udzielenie pełnomocnictwa - wzór do pobrania.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Komunikacji i Transportu, Referat ds. rejestracji pojazdów- parter, sala operacyjna
lub w jednej z Filii Wydziału Komunikacji i Transportu:

Czerwonak ul. Gdyńska 53
  
  tel. 61 226-92-35
lub 36
(w której można również odebrać dowód rejestracyjny dla pojazdów rejestrowanych w tej filii)

pon.     9.00 - 16.30,
wt - Pt.
8.00 - 15.00

Pobiedziska ul. Kościuszki 4               
  
  tel. 61 8 977-171

(w której można również odebrać dowód rejestracyjny dla pojazdów rejestrowanych w tej filii)


pon.     9.00 - 16.30,
wt - Pt.
8.00 - 15.00

Stęszew, ul. Poznańska 20               
  
  tel. 61 8 130-077
lub 014

(w której można również odebrać dowód rejestracyjny dla pojazdów rejestrowanych w tej filii)


pon.     9.00 - 16.30,
wt - Pt.
8.00 - 15.00

Swarzędz ul. Poznańska 25
  
  tel. 61 651-12-65
lub 66 lub 67
(w której można również odebrać dowód rejestracyjny dla pojazdów rejestrowanych w tej filii)

                                             
pon.       9.00 - 16.30,
wt. - Pt.
8.00 - 15.00

Tarnowo Podgórne ul. Poznańska 96
  
  tel. 61 8 959-241

(w której można również odebrać dowód rejestracyjny dla pojazdów rejestrowanych w tej filii)


pon.     9.00 - 16.30,
wt - Pt.
8.00 - 15.00


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie, po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami przewidzianymi przepisami prawa.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Po złożeniu wniosku nalepka jest drukowana w Urzędzie.


OPŁATY

Opłata komunikacyjna na konto: nazwa odbiorcy Starostwo Powiatowe w Poznaniu nr konta 77103012470000000034916241, w wysokości 19 zł (w tym opłata komunikacyjna 18,50 zł oraz opłata ewidencyjna 0,50 zł).

Opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, należy uiścić na konto organu podatkowego właściwego ze względu na miejsce złożenia dokumentu.

  • Wydział Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Poznaniu na ul. Jackowskiego 18, na konto Urzędu Miasta Poznania, Wydział Finansowy, Oddział Pozostałych Dochodów Podatkowych i Niepodatkowych, ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań, nr konta: 94 1020 4027 0000 1602 1262 0763;
  • Filia Wydziału Komunikacji i Transportu w Pobiedziskach, na konto Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska, nr konta:
    41 1020 4027 0000 1102 1108 0050;
  • Filia Wydziału Komunikacji i Transportu w Swarzędzu, na konto Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz, nr konta:
    13 1600 1084 1843 0348 6000 0004;
  • Filia Wydziału Komunikacji i Transportu w Stęszewie, na konto Urzędu Gminy Stęszew, nr konta:
    54 9048 0007 0027 3550 2000 0001;
     
  • Filia Wydziału Komunikacji i Transportu w Tarnowie Podgórnym, na konto Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, nr konta: 32 1050 1520 1000 0024 3672 4641.
  • Filia WKiT w Czerwonaku, na konto Urzędu Gminy Czerwonak, nr konta: 48 1020 4027 0000 1202 1192 8431.

DODATKOWE INFORMACJE

Nalepka kontrolna jest wydawana tylko w przypadku, kiedy pojazd posiada nowe białe tablice rej., tzw. "białe".
Dodatkowe informacje dotyczące spraw związanych z uzyskaniem wtórnika nalepki kontrolnej można uzyskać w Punkcie Informacyjnym Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu, lub ewentualnie pod numerem telefonu: (61) 8410- 607.
Adres e-mail: komunikacja@powiat.poznan.pl  
W zakresie rejestracji pojazdów można korzystać z usługi umawiania wizyt przez Internet - www.bip.powiat.poznan.pl - zakładka „Rezerwacja wizyt.”


TRYB ODWOŁAWCZY 
Nie przysługuje.  


PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym.
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych.
  • Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
  • Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu - Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2020-09-10

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Błażej Prajs
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2017-02-24 12:08
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2020-09-10 13:37

drukuj całą stronę

Banery

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.: (+48) 61 8 410-500
faks:(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

Polityka Cookies

Godziny otwarcia

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00

poza niżej wymienionymi wydziałami:

(godziny przyjęć dla poszczególnych wydziałów...)

Powiązana strona podmiotu

Powiat Poznański

Banery

Stopka strony

Ilość odwiedzin tej strony: 3870
Ostatnia aktualizacja tej strony: 2020-09-10 13:37
Ostatnia aktualizacja w BIP: 2020-09-30 15:16