BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 169 / 2003
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 26 maja 2003r.
w sprawie: wyrażenia zgody na wygaśnięcie prawa trwałego zarządu Liceum Ogólnokształcącemu im. Mikołaja Kopernika w Puszczykowie.
Na podstawie art. 47 ust 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1977r. o gospodarce nieruchomościami / tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 46 poz. 543/, uchwala się co następuje:
§ 1. Zarząd Powiatu Poznańskiego wyraża zgodę na wygaśnięcie prawa trwałego zarządu Liceum Ogólnokształcącemu im.Mikołaja Kopernika w Puszczykowie dotyczącego nieruchomości położonej w Puszczykowie przy ul.Libelta 29, zabudowanej budynkiem mieszkalnym, oznaczonej w ewidencji gruntów: obręb Puszczykowo, arkusz mapy 10, działka nr 1321/7 o pow. 1345 m2 , zapisanej w KW Nr 41 385.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Staroście Poznańskiemu.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta Poznański- Jan Grabkowski
Wicestarosta Poznański - Marek Woźniak
Członkowie Zarządu:
- Ewa Dalc
- Tomasz Łubiński
Uzasadnienie:
Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Puszczykowie pismem z dnia 29 kwietnia 2001 r. zasygnalizował zbędność trwałego zarządu częścią nieruchomości położonej w Puszczykowie przy ul. Libelta 29, na której posadowiony jest budynek mieszkalny składający się z siedmiu lokali mieszkalnych. Decyzją Burmistrza Puszczykowa z dnia 12 sierpnia 2002 r. Nr GG 7414-17/2002 zatwierdzony został projekt podziału nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1321/5 wskutek którego, wydzielona została m. in. działka nr 1321/7 o pow. 1345 m 2 zabudowana ww. budynkiem. W dniu 9 maja 2003 r. dyrektor Liceum złożył wniosek o wygaśnięcie prawa trwałego zarządu Liceum Ogólnokształcącemu im. Mikołaja Kopernika dotyczącego działki nr 1321/5. Wygaszenie prawa trwałego zarządu umożliwi Powiatowi Poznańskiemu sprzedaż lokali
Mieszkalnych na rzecz ich najemców, którzy złożyli ofertę kupna wyodrębnionych nieruchomości lokalowych wraz z ułamkowymi częściami prawa własności gruntu. Zgodnie z brzmieniem art. 47 ust 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami wygaśnięcie prawa trwałego zarządu nieruchomością powinno być poprzedzone uzyskaniem zgody organu nadzorującego jednostkę organizacyjną.
Z uwagi na powyższe podjęcie niniejszej uchwały należy uznać za uzasadnione.
Wicestarosta Poznański – Marek Woźniak
- opublikował: Kaźmierczak Izabeladata publikacji: 2003-06-27 14:11
- zmodyfikował: Kaźmierczak Izabelaostatnia modyfikacja: 2009-11-12 10:21