BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 1309/2005
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 27 grudnia 2005r.
w sprawie: 1. Przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonania gadżetów promocyjnych z herbem i logo Powiatu Poznańskiego. 2. Zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Powołania komisji przetargowej.
Na podstawie art.32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 ze zm.) oraz §21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633)
Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia, co następuje:
§ 1. Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie gadżetów promocyjnych z herbem i logo Powiatu Poznańskiego.
§ 2. Zatwierdzić specyfikację istotnych warunków zamówienia stanowiącą załącznik do niniejszej Uchwały.
§ 3. Powołać komisję przetargową w składzie:
1) Aleksandra Waszak;
2) Anna Matuszak;
3) Adam Habryło;
4) Tomasz Grudziak;
5) Joanna Sobkowiak.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Jan Grabkowski
Wicestarosta - Tomasz Łubiński
Członek Zarządu - Ewa Dalc
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2006-01-18 08:50
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-04-07 12:45
Rejestr zmian
- 24.07.09; korekta
- 07.04.11; korekta