BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


UZYSKANIE INFORMACJI O ULGACH I UPRAWNIENIACH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (ZD-04) 


WYMAGANE DOKUMENTY
Brak.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Na bieżąco.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Każda osoba niepełnosprawna posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności bądź stopniu niepełnosprawności, zainteresowana uzyskaniem informacji w zakresie przysługujących jej ulg i uprawnień może zwrócić się:
- osobiście lub listownie do Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8
- drogą e-mailową poprzez poniższy formularz do zapytań:

Chcesz wiedzieć jakie masz prawa - zadaj pytanie...


OPŁATY
Brak.


TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.


DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje można uzyskać:
- osobiście lub listownie w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, I piętro pokoje nr: 116, 114.
-  telefonicznie pod numerami tel. 61 8410-731, 61 8410-533.
-  lub na stronie internetowej www.bip.powiat.poznan.pl


PODSTAWA PRAWNA
Brak.


 DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2024-01-23

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Matuszewski Maciej
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2006-07-25 13:35
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-01-25 12:36

Rejestr zmian

  • 07.08.06; Dariusz Doliński - zmiana właściciela obiektu
  • 13.10.06; korekta edytorska
  • 17.05.07; aktualizacja adresowa
  • 01.02.08; korekta edytorska
  • 05.06.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 08.03.10; korekta
  • 16.04.10; korekta w wybieraniu numeru połączenia telefonicznego
  • 24.06.10; zmiana kodu kart usług
  • 26.08.10; aktualizacja treści informacji
  • zmieniono 2012-03-01 08:07 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-03-19 11:35 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2013-03-05 10:36 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-04-07 11:09 przez Magdalena Krygier: aktualizacja informacji
  • zmieniono 2015-04-17 11:53 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-10-15 08:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2020-03-13 08:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-02 12:03 przez Agata Poleska : korekta numerów telefonu
  • zmieniono 2023-08-07 10:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-08-07 10:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-01-23 13:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2024-01-25 12:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

« wstecz

Banery