BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


OPINIOWANIE PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO (WD-03)


WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek wójta/burmistrza gminy wraz projektem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej, I piętro, pok. 142
tel. 61 8410-796, 61 8410-742, 61 8410-562
Złożenie wniosku: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18  (pok. 002) lub ul. Słowackiego 8 (pok. 018)
Odbiór dokumentów: pismo Starosty Poznańskiego w sprawie zaopiniowania projektu studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego zostaje przesłana listem poleconym do Wnioskodawcy.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Termin ustalony przez wnioskodawcę, lecz nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni od otrzymania wniosku. Nieprzedstawienie stanowiska w wyznaczonym terminie uważa się za równoznaczne z zaopiniowaniem projektu


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Pismo Starosty Poznańskiego w sprawie zaopiniowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wydaje się po dokonaniu weryfikacji złożonych dokumentów i stwierdzeniu , że wniosek spełnia przesłanki określone w aktach prawnych.


OPŁATY
Wniosek z załącznikami zgodnie z art. 7 pkt 2 i 3 Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej nie podlega opłacie skarbowej.


TRYB ODWOŁAWCZY
W sprawie nie przysługuje odwołanie


DODATKOWE INFORMACJE
Projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego analizowany jest w zakresie zabezpieczenia realizacji zadań należących do kompetencji Starosty Poznańskiego


PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2019-01-04

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Andraszyk
    data wytworzenia: 2008-11-12
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2008-11-13 10:05
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-10-10 10:09

Rejestr zmian

  • 02.03.09; zmiana nazwy wydziału
  • 08.02.10; zmiany organizacyjne
  • 30.06.10; zmiana nazwy karty
  • 19.08.10; aktualizacja treści informacji
  • zmieniono 2011-07-29 13:53 przez Magdalena Krygier: aktualizacja treści informacji
  • zmieniono 2011-07-29 15:27 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-06-19 14:42 przez Administrator Systemu: aktualizacja danych adresowych
  • zmieniono 2013-03-12 13:31 przez Magdalena Krygier: aktualizacja informacji
  • zmieniono 2013-10-30 13:40 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2017-08-07 11:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-01-04 12:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-03-13 11:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-02 14:31 przez Agata Poleska : korekta numerów telefonu
  • zmieniono 2021-01-28 09:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta techniczna
  • zmieniono 2023-08-07 12:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-08-07 12:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-10-10 10:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

« wstecz

Banery