BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Powiatowy Konserwator Zabytków
1. Uzyskanie decyzji związanej z prowadzeniem robót budowlanych lub prac konserwatorskich/restauratoskich lub badań konserwatorskich/architektonicznych przy zabytku wpisanym indywidualnie do rejestru zabytków.
2. Uzyskanie decyzji związanej z prowadzeniem robót budowlanych na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego, ruralistycznego lub zespołu budowlanego.
3. Uzyskanie decyzji związanej z prowadzeniem badań archeologicznych.
4. Uzgadnianie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego.
5. Uzgadnianie projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania  terenu w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego.
6. Uzgadnianie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego.
7. Uzyskanie decyzji związanej z usuwaniem drzew lub krzewów z nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków lub na prowadzenie prac konserwatorskich/restauratorskich przy zabytkach będącymi parkami do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej  zieleni wpisanej do rejestru zabytków.
8. Uzyskanie decyzji związanej z umieszczeniem na zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub w obszarze wpisanym do rejestru zabytków urządzeń technicznych, tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych oraz napisów.
9. Ustanowienie społecznego opiekuna zabytków
10. Uzyskanie decyzji na poszukiwanie ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, w tym zabytków archeologicznych, przy użyciu wszelkiego rodzaju urządzeń elektronicznych i technicznych oraz sprzętu do nurkowania
11. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na dokonanie podziału zabytku nieruchomego wpisanego do rejestru zabytków
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2012-02-28 09:14
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2021-01-28 08:23

Rejestr zmian

  • zmieniono 2012-02-28 09:17 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 09:18 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 09:19 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 09:21 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 09:22 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 09:23 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 09:24 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 09:25 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-06 07:55 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-06 07:56 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-06 08:29 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-10-22 14:38 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2012-10-22 15:55 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-10-23 08:33 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-10-23 09:43 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-10-24 09:26 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2012-12-28 13:36 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-04-25 12:58 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2013-06-12 10:57 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-08-08 08:29 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-11-26 10:49 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2014-05-20 13:21 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2015-03-25 13:57 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-05-25 12:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-25 12:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-25 12:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-06-17 09:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-06-18 08:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-15 08:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-27 12:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-01-16 15:19 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2017-10-10 07:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-10-10 07:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-05-15 14:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-06-06 11:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński:
  • dodanie kart: KZ-10 i KZ-11
  • zmieniono 2018-08-31 12:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-09-03 10:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-09-03 10:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-11-08 12:56 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-11-29 13:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-06-30 15:14 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2021-01-07 08:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-28 08:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie kolumny - usługi elektroniczne

« wstecz

Banery