BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 1110-30/10 z dnia 27 sierpnia 2010 r.
STANOWISKO: PODINSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ BIURO RADY
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Prowadzenie bieżącej i okolicznościowej korespondencji Rady Powiatu w Poznaniu;
2) Przygotowywanie oraz zbieranie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i jej Komisji;
3) Wykonywanie technicznej i administracyjnej obsługi sesji Rady i posiedzeń Komisji Rady-sporządzanie protokołów i wniosków z posiedzeń;
4) Prowadzenie rejestrów uchwał Rady oraz rejestrów postanowień, stanowisk i wniosków jej Komisji;
5) Przekazywanie Zarządowi postanowień i wniosków Komisji;
6) Prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań Radnych;
7) Prowadzenie rejestru prawa miejscowego i porozumień zawartych przez Powiat oraz wykonywanie zadań związanych z ogłaszaniem aktów normatywnych;
8) Przygotowywanie dokumentów w celu aktualizacji postanowień i informacji zamieszczanych na stronie BIP oraz www;
9) Organizowanie wyjazdowych oraz wspólnych posiedzeń Komisji Rady Powiatu z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami, organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami - prowadzenie protokolarnej obsługi tych spotkań.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Biuro Rady.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
1. Wykształcenie wyższe;
2. Znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego, o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych;
3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office i urządzeń biurowych;
4. Posługiwanie się bezbłędną polszczyzną w mowie i piśmie;
5. Umiejętność pisania protokołów, przygotowywania i redagowania tekstów;
6. Umiejętność organizacji spotkań;
7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
8. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub minimum półroczny staż absolwencki w administracji publicznej;
2. Zdolności interpersonalne połączone z wysoką kulturą osobistą;
3. Zdolności organizacyjne, operatywność;
4. Umiejętność pracy w zespole;
5. Umiejętność pracy pod presją czasu;
6. Komunikatywność, kreatywność;
7. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV;
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 6.09.2010 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Bernard Raczkowskidata publikacji: 2010-08-27 12:38
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2010-08-30 13:25
Rejestr zmian
- 30.08.10; korekta