BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


OPINIOWANIE ZALICZENIA LUB POZBAWIENIA KATEGORII DROGI GMINNEJ LUB POWIATOWEJ  (WD-7)


WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek zarządcy drogi lub osoby przez niego upoważnionej, skierowany do Zarządu Powiatu w Poznaniu o opinię
w zakresie zaliczenia lub pozbawienia kategorii drogi gminnej lub powiatowej.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej, I piętro, pok. 142
tel. 61 8410-742, 61 8410-690, 61 2269-200, 61 2269-205
Złożenie wniosku: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18 (pok. 002) lub ul. Słowackiego 8 (pok. 018)
Odbiór dokumentów: Uchwała Zarządu Powiatu w Poznaniu w sprawie opinii w zakresie zaliczenia lub pozbawienia kategorii drogi gminnej lub powiatowej.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Termin ustalony przez wnioskodawcę, lecz nie krótszy niż 21 dni od otrzymania wniosku. Nieprzedstawienie stanowiska
w wyznaczonym terminie uważa się za akceptację propozycji w przedłożonym wniosku.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Udzielenie opinii w zakresie zaliczenia lub pozbawienia kategorii drogi gminnej lub powiatowej następuje w drodze uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu po rozpatrzeniu treści wniosku w zakresie spełnienia przesłanek określonych w aktach prawnych oraz wystąpienia ewentualnej niespójności z siecią dróg powiatowych Powiatu Poznańskiego.


OPŁATY

Wniosek z załącznikami, zgodnie z art. 7 pkt 2 i 3 Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r.o opłacie skarbowej nie podlega opłacie skarbowej.


TRYB ODWOŁAWCZY
W sprawie nie przysługuje odwołanie


DODATKOWE INFORMACJE

Treść wniosku jest rozpatrywana w zakresie spełnienia przesłanek określonych w aktach prawnych oraz wystąpienia ewentualnej niespójności z siecią dróg powiatowych Powiatu Poznańskiego.


PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2019-01-07

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Andraszyk
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2010-08-20 10:42
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-10-11 08:56

Rejestr zmian

  • zmieniono 2012-06-19 14:52 przez Administrator Systemu: aktualizacja danych adresowych
  • zmieniono 2013-03-12 14:31 przez Magdalena Krygier: aktualizacja informacji
  • zmieniono 2013-10-30 13:50 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2013-10-30 13:50 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-01-24 10:57 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2017-05-08 13:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-05-08 13:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-08-07 11:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-08-16 10:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-01-07 09:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-03-13 11:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-02 14:39 przez Agata Poleska : korekta numeru telefonu
  • zmieniono 2023-08-07 12:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-10-11 08:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

« wstecz

Banery