BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Sekretariat Wydziału
tel. 61 8410-538, 61 8418-806
fax: 61 8410-611
e-mail: komunikacja@powiat.poznan.pl
parter, pokój 021


Dyrektor Wydziału
Wojciech Kaczmarek
tel. 61 8410-610
fax: 61 8410-611
e-mail: wojciech.kaczmarek@powiat.poznan.pl
parter, pokój 024

Zastępca Dyrektora Wydziału
Agnieszka Kominek

tel. 61 8410-699
e-mail: agnieszka.kominek@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 032


Referat do spraw Rejestracji Pojazdów

Kierownik Referatu
Błażej Prajs

tel. 61 8410-606
e-mail: blazej.prajs@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 020


Referat do spraw Rejestracji Pojazdów przez podmioty korporacyjne


Kierownik Referatu
Dawid Łuczak
tel. 61 2228-962
e-mail: dawid.luczak@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 035

Filie wydziału Komunikacji i Transportu

Kierownik Filii w Czerwonaku
Łukasz Waraczewski

tel. 61 2269-235
e-mail: lukasz.waraczewski@powiat.poznan.pl

Kierownik Filii w Pobiedziskach
Marek Broniewski

tel. 61 8977-171
e-mail: marek.broniewski@powiat.poznan.pl

Kierownik Filii w Stęszewie
Dorota Sikora

tel. 61 8130-077
e-mail: dorota.sikora2@powiat.poznan.pl 

Kierownik Filii w Swarzędzu
Iwona Śpiewak

tel. 61 6511-265
e-mail: iwona.spiewak@powiat.poznan.pl

Kierownik Filii w Tarnowie Podgórnym
Dariusz Tonder

tel. 61 8959-241
e-mail: dariusz.tonder@powiat.poznan.pl

Kierownik Filii w Kórniku
Bartosz Górka
tel. 61 8410-630
e-mail: bartosz.gorka@powiat.poznan.pl

Zadania Referatów oraz Filii WKiT:

  1. prowadzeniem ewidencji pojazdów i ich właścicieli,
  2. rejestrowaniem pojazdów,
  3. wyrejestrowaniem pojazdów,
  4. wydawaniem zaświadczeń z zakresu rejestracji pojazdów,
  5. przyjmowaniem zawiadomień o zbyciu lub nabyciu pojazdów,
  6. wydawaniem wtórników oznaczeń pojazdów,
  7. nadawaniem cech identyfikacyjnych pojazdu,
  8. czasowym wycofaniem pojazdów z ruchu,
  9. prowadzeniem spraw związanych z nakładaniem kar w zakresie art. 140 mb  ustawy - Prawo o ruchu drogowym.

Informacja w sprawie rejestracji pojazdu: 61 8410-748

Informacje w sprawie odbioru dowodu rejestracyjnego i tablic: 61 8410-607


Referat
do spraw Wydawania Uprawnień do Kierowania Pojazdami

Kierownik Referatu
Renata Taszarek

tel. 61 8410-609
e-mail: renata.taszarek@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 026

Zadania Referatu:

  1. Prowadzenie ewidencji kierowców i osób bez uprawnień.
  2. Wydawanie krajowych praw jazdy i pozwoleń na kierowanie tramwajem.
  3. Wydawanie międzynarodowych praw jazdy.
  4. Realizowanie wyroków sądowych w zakresie orzeczonego zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych.
  5. Zatrzymanie i zwracanie uprawnień do kierowania pojazdami.
  6. Cofanie i przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami.
  7. Kierowanie osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami na badania lekarskie, psychologiczne, kontrolne sprawdzenie kwalifikacji oraz kursy reedukacyjne.
  8. Wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym i pojazdem przewożącym wartości pieniężne.
  9. Wydawanie zaświadczeń z zakresu uprawnień do kierowania pojazdami.
  • Informacje w sprawach uzyskania uprawnień:        61 8410-600, 61 2228-973
     
  • Informacje w sprawach odbioru praw jazdy         61 8410-600, 61 2228-973
     
  • Informacja w sprawie zatrzymanych praw jazdy:    61 8410-605, 61 8410-735
     

Referat do spraw Działalności Gospodarczej

Kierownik Referatu
Justyna Płóciennik

tel. 61 2228-964
e-mail:
justyna.plociennik@powiat.poznan.pl

parter, pokój 036

Zadania Referatu:

  1. wydawaniem i cofaniem zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób i rzeczy,
  2. wydawaniem i cofaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy,
  3. wydawaniem i cofaniem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego  w zakresie przewozu osób samochodem osobowym,
  4. wydawaniem i cofaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym, przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą,
  5. wydawaniem zaświadczeń na krajowe przewozy drogowe na potrzeby własne osób i rzeczy,
  6. wydawaniem i cofaniem zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób,
  7. przekazywaniem do Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego danych, o których mowa w art. 82h ust. 1 i 3 ustawy o transporcie drogowym,
  8. kontrolowaniem przedsiębiorców posiadających zezwolenie, licencję lub zaświadczenie,
  9. wpisywaniem i wykreślaniem z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców,
  10. wydawaniem i cofaniem poświadczenia potwierdzającego spełnianie dodatkowych wymagań przez przedsiębiorcę prowadzącego ośrodek szkolenia kierowców,
  11. rozpatrywaniem skarg dotyczących działalności ośrodka szkolenia kierowców,
  12. sporządzaniem analizy i podawaniem do publicznej wiadomości wyników analizy statystycznej w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych oraz liczby skarg,
  13. wpisywaniem i wykreślaniem przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,
  14. zgłaszaniem do Przewodniczącego Komisji Egzaminacyjnej powołanej przez Wojewodę, kandydatów na instruktorów nauki jazdy na egzamin sprawdzający kwalifikacje,
  15. sprawowaniem nadzoru nad przedsiębiorcami wpisanymi do rejestru działalności regulowanej,
  16. wpisywaniem i wykreślaniem z ewidencji instruktorów nauki jazdy,
  17. wpisywaniem i wykreślaniem z ewidencji wykładowców,
  18. wydawaniem i cofaniem uprawnień do przeprowadzenia badań technicznych pojazdów,
  19. realizowaniem spraw związanych z usuwaniem, przechowywaniem i przepadkiem pojazdu usuniętego z drogi na rzecz powiatu (art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym),
  • Informacja w sprawach SKP (Stacji Kontroli Pojazdów), OSK (Ośrodków Szkolenia Kierowców):
    61 2228-974, 61 8418-811, 61 8410-778
  • Informacja w sprawach działalności gospodarczej w zakresie przewozów drogowych:
    61 8410-608, 61 8410-727, 61 2228-963


 Schematy kontroli


Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców - 508,1kB   PDF

Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów        - 508,22kB PDF

Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców posiadających uprawnienia transportowe     - 55,06kB   PDF

Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców posiadających zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne - 48,5kB PDF



Referat
ds. ewidencji akt pojazdów i kierowców

Kierownik Referatu
Arkadiusz Wieloch
tel. 61 8410-599 lub 659
email: arkadiusz.wieloch@powiat.poznan.pl
parter, segment C, pokój 025

Zadania Referatu: 

  1. prowadzeniem ewidencji akt pojazdów i kierowców oraz osób bez uprawnień,
  2. uzupełnianiem posiadanego zasobu akt pojazdów, kierowców i osób bez uprawnień,
  3. udostępnianiem danych stanowiących zasób akt pojazdów i kierowców uprawnionym podmiotom.
  Zobacz także:
 ⇒ SPRAWY
 ⇒ § 34 Regulaminu Organizacyjnego - zadania Wydziału Komunikacji i Transportu

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kominek
    data wytworzenia: 2006-10-05
  • opublikował: Bestyński Konrad
    data publikacji: 2003-06-16 16:27
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-11-28 08:51

Rejestr zmian

  • 06.07.2004 / zmiana treści informacji
  • 12.01.2005 / zmiana treści informacji (filie)
  • 07.06.2005 / zmiana treści informacji
  • 27.07.2005 / zmiana treści informacji
  • 27.07.2005r. / zmiana treści informacji
  • 11.08.2005 / zmiana treści informacji
  • 03.03.2006 / aktualizacja zamieszczonych informacji
  • 06.04.2006 / aktualizacja
  • 15.05.2006 / aktualizacja
  • 26.07.2006 / aktualizacja
  • 05.10.2006 / zmiana treści informacji
  • 17.07.2007/aktualizacja
  • 24.08.07/aktualizacja
  • 30.08.07; korekta
  • 13.09.07; korekta edytorska
  • 17.09.07; dodanie adresów e-mail
  • 18.09.07; korekta edytorska
  • 18.10.2007; aktualizacja
  • 12.12.07; zmiana przekierowania
  • 17.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"/zmiana numeru telefonu gm. Murowana Goślina
  • 25.08.08; dodanie numerów telefonu
  • 03.09.08; zmiana kierownika (Referat ds. Rejestracji Pojazdów)
  • 02.02.09; zmiana godzin urzędowania Wydziału KT
  • 05.02.09; dodanie danych o filii w Swarzędzu
  • 24.04.09; dodanie danych o filii w Tarnowie Podgórnym
  • 10.08.09; korekta numerów telefonu
  • 18.09.09; dodanie przekierowania
  • 27.10.09; zmiany kadrowe
  • 01.12.2009; logowanie
  • 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
  • 26.01.2010; weryfikacja i zmiana zamieszczonych informacji
  • 29.10.2010:przegląd danych
  • 31.01.2011:pzegląd danych
  • 01.02.2011: kontrola informacji
  • 10.02.2011; kontrola danych
  • 04.03.2011; kontrola informacji
  • zmieniono 2011-05-20 12:41 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2011-05-20 12:49 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2011-05-20 13:12 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2011-06-22 12:40 przez Administrator Systemu: aktualizacja danych
  • zmieniono 2011-07-12 12:53 przez Rojek Anna: aktualizacja treści
  • zmieniono 2011-07-12 12:58 przez Rojek Anna
  • zmieniono 2011-07-12 12:59 przez Rojek Anna
  • zmieniono 2011-07-12 13:04 przez Rojek Anna
  • zmieniono 2011-07-18 16:24 przez Rojek Anna
  • zmieniono 2011-07-18 16:32 przez Lehmann Dorota
  • zmieniono 2011-08-26 13:17 przez Banaszeska Marta
  • zmieniono 2011-08-26 13:21 przez Banaszeska Marta: aktualizacja
  • zmieniono 2012-04-05 07:57 przez Rojek Anna
  • zmieniono 2012-04-19 13:06 przez Banaszewska Marta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-05-29 08:41 przez Kaczmarek Wojciech
  • zmieniono 2012-08-13 13:38 przez Administrator Systemu: zmiana przekierowania "Zobacz także"
  • zmieniono 2012-09-04 10:01 przez Rojek Anna
  • zmieniono 2012-12-14 13:49 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści
  • zmieniono 2012-12-27 10:35 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2013-03-26 14:16 przez Magdalena Krygier: aktualizacja informacji
  • zmieniono 2013-03-26 14:19 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-06-11 07:54 przez Administrator Systemu: dodanie informacji - Referat ds. Ewidencji Akt Pojazdów i Kierowców
  • zmieniono 2013-06-26 08:55 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2014-01-08 11:48 przez Lehmann Dorota: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-01-16 13:12 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2014-01-29 11:14 przez Kucharski Daniel
  • zmieniono 2014-01-29 11:15 przez Kucharski Daniel
  • zmieniono 2014-02-17 10:38 przez Kucharski Daniel
  • zmieniono 2014-02-17 10:39 przez Kucharski Daniel: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-03-14 08:47 przez Bestyński Konrad
  • zmieniono 2014-03-14 08:48 przez Bestyński Konrad
  • zmieniono 2014-03-25 13:01 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2014-04-16 11:30 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-05-15 12:52 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-05-27 12:44 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2014-06-17 09:52 przez Bestyński Konrad: k
  • zmieniono 2014-06-17 09:53 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-07-01 14:07 przez Bestyński Konrad
  • zmieniono 2014-07-01 14:08 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-07-18 14:45 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-08-04 14:09 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-08-20 08:25 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2014-08-20 09:38 przez Kucharski Daniel: kontrola danych
  • zmieniono 2014-09-03 11:46 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-10-07 12:44 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2014-10-08 08:05 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-11-03 11:52 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-11-14 11:04 przez Administrator Systemu: korekta edytorska
  • zmieniono 2014-11-18 14:02 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2014-12-03 07:50 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-12-03 12:39 przez Kucharski Daniel
  • zmieniono 2015-01-02 11:17 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2015-01-07 13:12 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2015-01-16 09:59 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2015-01-28 10:33 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2015-02-06 12:28 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2015-03-03 08:52 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2015-03-11 09:30 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2015-04-10 07:47 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2015-04-10 11:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-04-13 09:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-04-16 14:42 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2015-05-04 11:46 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2015-06-02 09:06 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2015-06-17 07:52 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2015-06-18 09:12 przez Kucharski Daniel
  • zmieniono 2015-06-22 13:20 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2015-06-22 13:21 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2015-06-22 13:21 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2015-06-22 13:23 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2015-06-22 13:24 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2015-06-23 14:54 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2015-07-07 12:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-07 12:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-08 08:26 przez Bestyński Konrad: Korekta danych
  • Dostosowanie do wymagań WCAG 2.0
  • zmieniono 2015-08-19 07:51 przez Bestyński Konrad: Przeniesienie komunikatu do archiwum
  • zmieniono 2015-08-31 16:27 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2015-09-18 10:04 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2015-10-14 10:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-10-19 15:04 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2015-12-04 10:04 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2016-01-07 09:55 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2016-02-05 09:59 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2016-02-18 10:51 przez Bestyński Konrad
  • zmieniono 2016-02-18 10:52 przez Bestyński Konrad: Dostosowanie do standardu WCAG 2.0
  • zmieniono 2016-03-15 08:17 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2016-04-06 11:04 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2016-04-06 11:26 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2016-04-06 11:28 przez Kucharski Daniel: Kontrola danych
  • zmieniono 2016-05-11 10:13 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2016-05-20 10:41 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2016-06-02 09:02 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2016-07-04 12:25 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2016-07-13 11:00 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2016-08-16 12:07 przez Bestyński Konrad: przegląd treści
  • zmieniono 2016-08-24 09:23 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2016-09-02 09:20 przez Bestyński Konrad: Przegląd treści
  • zmieniono 2016-10-03 11:28 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2016-10-10 16:37 przez Bestyński Konrad: Korekta informacji
  • zmieniono 2016-11-02 14:10 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2016-12-02 09:09 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2016-12-08 14:11 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2017-01-02 11:29 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2017-02-03 09:12 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2017-03-24 11:03 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2017-03-27 09:56 przez Bestyński Konrad: Kontrola treści
  • zmieniono 2017-04-07 14:08 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2017-05-04 08:29 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2017-06-02 09:15 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2017-07-05 14:40 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2017-07-07 11:10 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2017-07-21 08:09 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2017-09-04 10:04 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2017-09-22 14:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie schematów kontroli
  • zmieniono 2017-09-22 14:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-09-22 14:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-09-22 14:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-09-22 14:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-09-22 14:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-09-22 14:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-09-22 14:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-10-03 10:39 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2017-12-11 08:43 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2017-12-21 08:33 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2017-12-28 12:28 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2018-01-08 09:22 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2018-02-01 10:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-02-05 12:15 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2018-02-06 12:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-03-05 09:31 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2018-03-12 12:00 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2018-04-04 12:41 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2018-05-14 11:03 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2018-05-18 09:38 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2018-05-25 08:06 przez Bestyński Konrad: Wprowadzenie informacji o RODO
  • Korekta - wprowadzenie hiperłącza
  • Kontrola danych
  • zmieniono 2018-07-24 08:29 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
  • zmieniono 2018-08-30 08:00 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2018-09-12 14:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-09-20 11:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja przekierowania
  • zmieniono 2018-09-25 15:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie filii w Czerwonaku
  • zmieniono 2018-09-27 11:55 przez Bestyński Konrad: Korekta danych
  • zmieniono 2018-09-27 11:57 przez Bestyński Konrad: Korekta danych
  • zmieniono 2018-09-28 13:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-09-28 13:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-09-28 13:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-09-28 13:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-10-11 13:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-10-24 09:08 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
  • zmieniono 2018-10-24 09:09 przez Bestyński Konrad: Korekta danych
  • zmieniono 2018-12-06 14:49 przez Borowska Magdalena
  • zmieniono 2018-12-06 14:56 przez Borowska Magdalena
  • zmieniono 2018-12-06 14:58 przez Borowska Magdalena: kontrola i korekta danych
  • zmieniono 2019-02-13 08:28 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2019-03-29 14:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja schematów
  • zmieniono 2019-04-16 15:24 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
  • zmieniono 2019-04-23 09:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2019-04-23 14:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie filii w Murowanej Goślinie
  • zmieniono 2019-05-08 08:40 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
  • zmieniono 2019-06-06 11:30 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
  • zmieniono 2019-09-17 10:22 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
  • zmieniono 2019-11-26 14:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-11-26 14:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-26 14:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-27 10:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-12-02 12:24 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2020-01-10 13:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2020-01-15 11:48 przez Borowska Magdalena
  • zmieniono 2020-01-15 12:20 przez Kucharski Daniel
  • zmieniono 2020-01-15 12:22 przez Kucharski Daniel
  • zmieniono 2020-01-20 11:18 przez Borowska Magdalena
  • zmieniono 2020-01-21 07:58 przez Bestyński Konrad
  • zmieniono 2020-01-21 07:59 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2020-01-22 10:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-04-01 14:26 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2020-05-05 11:58 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2020-05-19 11:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-05-19 11:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-07-15 09:04 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2020-09-02 12:59 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2020-10-26 09:53 przez Agata Poleska : korekta edytorska
  • zmieniono 2020-10-27 08:16 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2020-10-30 14:36 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2020-12-11 13:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2020-12-11 13:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-12-15 10:19 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2021-01-07 11:32 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2021-01-07 13:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-01-07 13:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-02 13:53 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
  • zmieniono 2021-02-25 12:16 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-03-17 14:36 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2021-03-17 14:37 przez Pieczyński Maciej: korekta
  • zmieniono 2021-04-02 08:36 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2021-05-05 08:38 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2021-06-08 11:44 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2021-07-07 14:56 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2021-07-29 13:05 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja danych
  • zmieniono 2021-08-23 09:58 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2021-09-01 08:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-09-01 08:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-09-01 08:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-09-07 11:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-10-08 12:49 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2021-12-03 10:00 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
  • zmieniono 2021-12-08 09:46 przez Pieczyński Maciej: korekta numeru telefonu - filia Stęszew
  • zmieniono 2022-01-21 15:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2022-02-21 12:29 przez Borowska Magdalena
  • zmieniono 2022-04-28 09:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-05-25 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-07-14 09:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie dyrektora wydziału
  • zmieniono 2022-07-14 12:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-07-14 12:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-07-14 12:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-07-20 12:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-07-28 11:55 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja danych
  • zmieniono 2022-08-23 10:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-08-23 10:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-09-02 13:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-09-06 09:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja danych filii
  • zmieniono 2022-09-13 08:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2022-09-13 12:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-22 13:28 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-08-22 14:01 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-11-28 08:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja numerów telefonów

« wstecz

Banery